Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در دوره فعلی مذاکرات صلح یمن، سعودی‌ها ناگزیر به استفاده از راه حل سیاسی شده‌اند وگرنه آنها هیچ علاقه‌ای به پایان یافتن بحران یمن از طریق شرایط سیاسی ندارند. محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به برگزاری نشست صلح گروه‌های یمنی در استکهلم سوئد بیان کرد: مذاکرات صلح یمنی در دورههای مختلفی برگزار شده  چنانچه در کویت، مسقط، عمان و ژنو شاهد برگزاری آن بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: با توجه به اینکه سعودی‌ها خواهان خاتمه بحران یمن، با جنگ هستند، گفت‌وگو‌های صلح یمنی تاکنون به‌نتیجه نرسیده‌ است.   کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: از سوی دیگر، جناح حامی منصور هادی در مذاکرات، هیچ آزادی و استقلالی ازخود ندارد و تابع سعودی‌ها هستند. علیرغم اینکه انصارالله تلاش داشتند که با گفت‌وگو بحران یمن حل شود ولی مذاکرات در هیچ کدام از دوره‌های سابق نتیجه‌ای نداشته و خیلی اوقات طرفداران (منصور هادی) عملا جلسه را بی نتیجه ترک کرده‌اند.
کوشکی اضافه کرد: با بی‌نتیجه ماندن مذاکرات صلح در طی چهار سال اخیر، متاسفانه جنگ با شدت هر چه بیشتر در یمن ادامه یافته است. البته در دوره فعلی مذاکرات صلح یمن نیز سعودی‌ها ناگزیر به استفاده از راه حل سیاسی شده‌اند وگرنه آنها هیچ علاقه‌ای به پایان یافتن بحران یمن از طریق شرایط سیاسی ندارند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بحران یمن مذاکرات صلح عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان این که مولدسازی املاک یکی از مهم ترین تحولاتی است که در دوره شهردار فعلی پایتخت دنبال شده است، گفت: درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ در نهایت از رقم ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، لطف الله فروزنده از مولدسازی املاک به عنوان یکی از تحولات مهم در دوره مدیریت جدید شهری یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ رقم بودجه به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید که نزدیک ۱۴۰ در صد رشد بودجه داشتیم و در سال ۱۴۰۲ نیز تا پایان دی ماه بودجه اولیه به صورت کامل محقق شد و برای اولین بار متمم ۳۵ هزار میلیاردی نیز ارائه شد که نهایتا مبلغ ۱۰۴ همت بودجه تا پایان سال محقق شد. 

فروزنده ادامه داد: در سال گذشته، افزایش بودجه شهرداری در چهار محور درآمدی از جمله عوارض ساختمان، توسعه و رونق پروانه ساختمان که درآمد شهرسازی را به دنبال داشت، ارزش افزوده، در آمدهای پایدار، عوارض نوسازی و مولدسازی دنبال شد. 

براساس اعلام معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، معاون شهردار پایتخت در پایان گفت: یکی از تحولاتی که در دوره مدیریت آقای زاکانی دنبال شده است، بحث مولد ساز املاک و تسویه با دستگاه های مختلف بود که توانستیم بخش قابل توجهی از بدهی ها را تسویه کنیم. همچنین یک کار جدی با بانک ها انجام شد که در ذیل آن بستری فراهم شد که به شهرداری تسهیلات ارائه دهند، البته شهرداری از دولت و دستگاه های دولتی هم مطالباتی دارد که مشخص شده است و ان شاء الله با حمایت رئیس محترم جمهور و هیات دولت در سال جاری وصول پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه