Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کی روش: الان وقت صعود است، کورس مجیدی و جباری برای رسیدن به شفر، خودباوری فرشید باقری برای ادامه روند گلزنی، میلیونر زاغه نشین، پرسپولیسی ها: چرا ما باید کمتر از استقلالی‌ها پول بگیریم، پرسپولیس: پزعالی؛ جیب خالی، سید جلال: ما تافته جدا بافته ایم یا شما، نزد شفر تا آزادی، از جمله عناوین روزنامه های ورزشی کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کی روش: الان وقت صعود است، کورس مجیدی و جباری برای رسیدن به شفر، خودباوری فرشید باقری برای ادامه روند گلزنی، میلیونر زاغه نشین، پرسپولیسی ها: چرا ما باید کمتر از استقلالی‌ها پول بگیریم، پرسپولیس: پزعالی؛ جیب خالی، سید جلال: ما تافته جدا بافته ایم یا شما، نزد شفر تا آزادی، از جمله عناوین روزنامه های ورزشی کشور هستند.

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلیونر زاغه نشین وقت صعود پز عالی جیب خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد