Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:15:24 GMT

شهردار یاسوج تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۱۴۴۸

شهردار یاسوج تغییر نمی‌کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، فرشاد نگین تاجی گفت: کار تخصصی و فنی خود را در قید بند اقلیت و اکثریت شورا قرار نمی‌دهیم و دنبال کار برای مردم هستیم.

عضوشورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه شهردار با قدرت به کارش ادامه می‌دهد، عنوان کرد: تیم جدید شورای شهر هیچ بحثی در زمینه تغییر شهردار ندارند بلکه آمده‌اند تا به شهردار کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین تاجی با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای شهر در گذشته محدودیت‌های برای شهردار ایجاد می‌کردند که آفت توسعه و عمران شهری بوده است، ادامه داد: تیم جدید طرح و ایده در اختیار شهردار برای اجرا قرار می‌دهند و شهردار را از محدودیت‌های گذشته خارج می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در دوره شهردار نستهن مقدم از جمله خیابان 45 متری، پل چهارم بشار، آسفالت و جدول گذاری معابر انجام شده است، بیان کرد: نمی‌خواهیم سر منافع مردم معامله کنیم و هر فردی برای مردم کاری انجام دهد، قائل به نوکری وی هستیم.

نگین تاجی تاکید کرد: باید به نستهن مقدم شهردار یاسوج برای خدمتگذاری وقت دهیم زیرا در غیر این صورت مغرضانه برخورد کرده‌ایم.

سید هدایت اکبری، علی اکبری‌تبار، کیوان آشنا و فرشید احمدی کیش قبل از این به عنوان تیم اکثریت و محمدرحیم دهرابپور ، فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی نیز به عنوان تیم اقلیت فعالیت داشتند که در روزهای اخیر علی اکبری‌تبار، کیوان آشنا، فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی تیم جدید اکثریت را تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام/غ

شهردار یاسوج به کارش ادامه دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری