Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی تفاهم نامه اعطای پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی یزد جهت تکمیل و راه اندازی به نهاد کتابخانه های عمومی یزد اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی که با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  و مسئولان فرهنگی استان یزد برگزار شد، با اعطای پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی یزد به نهاد کتابخانه های عمومی یزد، این کتابخانه اردیبهشت ماه 98 به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا مختار پور در این مراسم گفت: ما در کشور 70 هزار پروژه نیمه تمام داریم که تعداد هفت هزار مورد ان مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی استان یزد پروزه نیمه تمام کتابخانه مرکزی یزد پس از 24 سال به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از این فضای فرهنگی به خوبی استفاده کنند.

رقیه دوست فاطمیها نیز در این مراسم گفت: ما امیدواریم با همکاری مسئولان شهری یزد که خلاق و فرهنگی هستند بتوانیم این کتابخانه را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: ما امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان استانی این پروژه را تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسانیم.

عباس ملازینلی نیز یادآور شد: این محل فقط به عنوان کتابخانه مورد توجه قرار نگرفته بلکه برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه ریزی شد و با توجه به کمبود فضای فرهنگی و اجتماعی در شهر یزد هنوز جای کار بسیاری وجود دارد، امیدواریم کتابخانه مرکزی یزد نیز با فضای تخصصی فرهنگی مورد استفاده عموم قرار گیرد.

پس از این نشست مسئولان مربوطه از ساختمان نیمه تمام کتابخانه مرکزی یزد بازدید کردند و مقرر شد با امضا تفاهم نامه ای از طریق شورای شهر و شهرداری به نهاد کتابخانه های عمومی یزد تحویل و نسبت به را ه اندازی و تجهیز آن اقدام شود.
 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي بیرجند استان بوشهر خراسان جنوبی بازدید بندرعباس مشهد شیراز عربستان کتابخانه مرکزی یزد نهاد کتابخانه های عمومی یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری

داراب بیرنوندی گفت: با تلاش صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی، مخزن جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان احداث و آماده بهره برداری است. 

 بیرنوندی، میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد. 

وی اظهار داشت: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

بیرنوندی ادامه داد:در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه‌های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری