Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات حضرت عبدالعظیم(ع) برای گسترش معارف اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی گفت: هنگامی که حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) وارد ایران شدند دستگاه علمی ایجاد کردند و مردم را برای آموزش و پذیرش اسلام آماده کردند. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اسلام خود را به امام هادی (ع) ارائه کرد که با این اقدام قصد داشت به شیعیان آموزش دهد که برای ارتقای اعتقادات خود اقدام کنند و همواره ادامه دهنده مسیر اهل بیت (ع) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم(ع) سبب رشد علمی، اخلاقی و عقیدتی جامعه ایرانی شد، افزود: باید همواره ادامه دهنده راه وی و پیرو آن باشیم، باید اهتمام جدی انجام شود و شخصیت بی‌نظیر ایشان به جامعه معرفی شود.

آیت الله صافی گلپایگانی: جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم (ع) برای جامعه تبیین شودارائه خدمات رایگان سلامت درحرم حضرت عبدالعظیم(ع)سروده‌ای در مدح حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برکات حضور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ایران بیان کرد:حضرت عبدالعظیم (ع) از نوادگان ائمه (ع) است که همچون چراغ روشنی در ایران روشن است و می‌درخشد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) غیر از اینکه نواده امام بود دارای شخصیت ذاتی از نظر علمی بود و درک و فهم بسیار بالایی داشت.

مسعودی خمینی با اشاره به اقدامات حضرت عبدالعظیم(ع) برای گسترش معارف اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: هنگامی که حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) وارد ایران شدند دستگاه علمی ایجاد کردند و مردم را برای آموزش و پذیرش اسلام آماده کردند.

انتهای پیام/ح

R7854/P1357/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی صبح یکشنبه در چهارمین مجمع سلامت استان در استانداری ایلام اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع سلامت، این نشست برگزار و امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده به افزایش سلامت جامعه و رفع دغدغه‌های این حوزه منجر شود.

وی با تاکید به اعضای مجمع سلامت و دستگاه‌های اجرایی برای توجه به بحث سلامت جامعه، افزود: حوزه بهداشت و درمان ۲۵ درصد و دستگاه‌های اجرایی ۷۵ درصد در حوزه سلامت جامعه تأثیرگذار هستند که این مقایسه نشان می‌دهد دستگاه‌های اجرایی هم در حوزه سلامت جامعه، شرح وظایفی دارند که باید به‌نحو احسن به آن وظایف عمل کنند.

وی با بیان این‌که برای حفظ سلامت‌جامعه، همه دستگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی را یاری دهند، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید مسایل و مشکلات حوزه سلامت هر دستگاه اجرایی را در حوزه سلامت مشخص کند و هر دستگاه اقدامات عملیاتی و اجرای مصوبات را در دستور کار قرار دهد.

حسنی با تاکید بر تعریف بسته‌های عملیاتی برای دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت، افزود: موضوع آموزش، مشارکت‌مردم و اطلاع‌رسانی در بحث تامین سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری است.

حسنی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی دخیل در حوزه سلامت، گفت: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی، میانگین سن امید به زندگی در استان ایلام بالاتر از میانگین کشوری است که این ناشی از فرهنگ مردم، کارها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و اقدامات دیگر دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6084037

دیگر خبرها

  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت