Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت تنگ‌ارم گفت: مادر افغانستانی در حین انتقال به بیمارستان با کمک مامای تسهیلات زایمانی مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم در آمبولانس، زایمان کرد.

به گزارش رکنا، یعقوب ارمی با اشاره به اینکه این سومین زایمان در آمبولانس در ۹ ماه گذشته بوده است، افزود: خانم باردار افغان با درد زایمان به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم مراجعه کرده که مامای تسهیلات زایمانی تنگ ارم، بعد از کنترل علائم حیاتی و شرح‌حال‌گیری و با توجه به قریب الوقوع بودن زایمان و مشاوره از پزشک، وی را به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مادر باردار ۲۲ ساله افغان چهارمین فرزند خود را باردار بوده و به دلیل نقل مکان از شهر کوار استان فارس به روستای پرجونک بخش ارم، در طول دوران بارداری هیچ‌گونه مراقبت بارداری برای وی ثبت نشده است و با توجه به نداشتن سونوگرافی جنین و ابراز بی اطلاعی مادر از هفته بارداری، مادر باردار توسط آمبولانس به بیمارستان شهیدگنجی اعزام شد.

سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت تنگ‌ارم افزود: با توجه به شرایط ویژه مادر به همراه وی، ماما و بهیار برای کمک به زایمان احتمالی در آمبولانس، اعزام شدند.

ارمی تصریح کرد: در حین انتقال به علت زایمان سریع، مادر با کمک ماما و بهیار اعزامی درون آمبولانس زایمان کرده و نوزاد دختر به دنیا آمد.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن مرکز خدمات جامع سلامت دالکی، مادر و نوزاد توسط پزشک Doctor مرکز معاینه و پس از تمیز کردن راه هوایی نوزاد و و کلمپ بند ناف، نوزاد (آبگار ۱۰) و مادر با سلامتی Health کامل جهت تکمیل مراقبت‌های بهداشتی و درمانی به بخش زایمان بیمارستان شهید گنجی برازجان تحویل داده شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس ارتباط بهنود با زنان مقابل چشمانم برایم عادی شده است این مرد با باد هوا زنده است+ عکس جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس سرباز فقیر توسط دستان پر سخاوت نیکوکاران به زندگی برگشت+ عکس نجات 100 مار از جزغاله شدن توسط آتش نشانان+ عکس قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد قتل فجیع در پشت‌صحنه سریال معروف +عکس مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت پزشک Doctor سلامتی Health اخبار حوادث زایمان سلامت نوزاد بوشهر در آمبولانس عکس دستگیر شد مرد دختر تهران در خیابان جوان تنهایی زن ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم

اتباع افغانستانی به صورت روزانه از مرکز بازگشت امام رضا(علیه السلام) در خاوران تهران به کشور خود بازگردانده می شوند.

 به گفته سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ، در این مرکز روزانه بازگشت اتباع غیر مجاز افغانستانی و خود معرف نیز صورت می گیرد.

اتباع افغانستانی در این مرکز پس از گروه بندی و ثبت اثر انگشت، عکس برداری از آنها صورت می پذیرد و مشخصاتشان گرفته و ثبت می شود و سپس راهی کشورشان می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • هوس لاکچری در ۰۳/۰۳/۰۳
  • ماجرای صف کشیدن برای تولد در تاریخ رند | ویدئو
  • فیلم| تولد یک نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادرش در بمباران