Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته روزنامه همشهری در صفحه 17 خود آگهی از مزایده املاک کمیته امداد خمینی (ره) را منتشر کرد.در ردیف 26 این لیست اسم خانه‌ای به چشم خورد که کار مهندس علی‌اکبر صادق است.

علی‌اکبر صادق از طراحان محله چهارصددستگاه در پیروزی و همکار در پروژه‌های چون ساخت آرامگاه سعدی،‌شعبه مرکزی ساختمان بانک مسکن در خیابان فردوسی، ساختمان الحاقی شرکت ارتباطات زیرساخت در ابتدای خیابان ناصرخسرو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است، بیشتر کارهای او با همکاری فروغی و با کاربری ساختمان‌های دولتی است.

خانه صادق تنها کار باقیمانده ویلایی مهندس صادق به متراژ 2224 متر است که به قیمت 16 میلیارد و 15 میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است این خانه در خیابان فردوسی، خیابان صادق، پلاک 8 و 10 است.

محمدعلی سعادتی مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران در این باره گفت:‌ تعدادی از املاک این چنینی در اختیار برخی از نهادها قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز با کمیته امداد مکاتبه‌ای خواهیم داشت،‌گفت: در این ساختمان امکان تخریب و نوسازی وجود ندارد.

به گفته سعادتی،‌زمینه‌ای را فراهم می‌کنیم که اگر کمیته امداد مایل باشد بعد از مرمت ساختمان می‌تواند از این سازه به عنوان فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی استفاده کند.

وی با بیان اینکه اگر کمیته امداد این پیشنهاد را قبول نکند، شهرداری تهران تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد منعقد خواهد کرد که این ساختمان به صورت بلندمدت در اختیار شهرداری باشد تا برای کارهای فرهنگی استفاده شود.

سعادتی ادامه داد: اگر هم این پیشنهاد را کمیته امداد قبول نکند از طریق مراجع قضایی موضوع پیگیری می‌شود.

وی‌ تأکید کرد: به هیچ عنوان اجازه ساخت و ساز در این ملک داده نخواهد شد چرا که یکی از معدود خانه‌های ویلایی در محدوده فردوسی است و همچنین سازنده آن یکی از هنرمندان معاصر است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 تخریب خانه ویلایی «معمار» مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران آگهی مزایده املاک کمیته امداد خمینی (ره) علی‌اکبر صادق کمیته امداد اجازه تخریب این سازه داده نمی شود محمدعلی سعادتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی اکبر صادق کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در شانزدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن در دولت مردمی که بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد، با تاکید بر اهمیت نقش پیشرانی صنعت مسکن در اقتصاد کشور، افزایش تولید مسکن را از مولفه‌های مهم تحقق شعار سال، یعنی رونق و جهش تولید دانست و با اشاره به آثار مثبت اجتماعی آن، بر تلاش مجاهدانه همه بخش‌های مرتبط برای افزایش تولید مسکن در سال جاری در راستای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این زمینه و همچنین رفع مشکلات موجود به ویژه تامین مالی لازم تاکید کرد.

رییس جمهور به میدان آمدن و هم‌افزایی نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کمیته امداد امام خمینی (ره) همراه با دستگاه‌های دولتی متولی امر مسکن را از جمله زمینه‌های تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته تاکنون در زمینه رفع موانع ساخت و ساز مؤید رشد و پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است.

رییسی ساخت و تحویل ۱۴۰ هزار واحد مسکونی مسکن مهر از ۲۴۰ هزار واحد باقی مانده تعهدات دولت‌های قبل و همچنین واگذاری ۷۲ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن شهری را از جمله اقدامات قابل توجه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه تولید مسکن برشمرد و با اشاره به اقدام بی‌سابقه ساخت ۸۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در استان قم، بر اهمیت پیگیری در به نتیجه رسیدن کارها تاکید کرد و از همه مدیران در مرکز و استان‌ها خواست تحقق طرح نهضت ملی مسکن را تا حصول نتیجه قطعی به صورت مجدانه و مجاهدانه پیگیری کنند.

در این جلسه همچنین با حضور رییس جمهور ۷ مصوبه از جمله «تامین هزینه‌های آماده‌سازی مسکن برای متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به صورت قرض‌الحسنه از محل صندوق ملی مسکن»، «اولویت‌دهی واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره)» و «ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت واحدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی علاوه بر وام نهضت ملی مسکن توسط صندوق ملی مسکن» به تصویب اعضا رسید.

کد خبر 6079231 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند