Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌ صفت، مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان به تهیه اقلامی خوراکی برای بیماران سخت‌ درمان نیازمند به مناسبت شب یلدا در این استان اشاره کرد و افزود:می‌خواهیم با همدلی خیرین نیک‌ اندیش، شب یلدای شادی برای بیماران سخت‌ درمان رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با کمک خیرین نیک‌ اندیش اقلام خوراکی شب یلدای بیماران نیازمند را تامین خواهیم کرد، گفت:‌ تهیه بسته آجیل، خرما، سیب، پرتقال، شیرینی و شکلات با کمک ما و خیرین می‌تواند لحظات خوشی برای نیازمندان رقم زند.

مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان ادامه داد: هدف ما از تامین اقلام شب یلدا برای نیازمندان شاد کردن دل خانواده این بیماران است.

شاکری صفت افزود: مجمع خیرین سلامت آمادگی دارد نذورات نقدی و جنسی شهروندان را در همه حال دریافت و به صورت عالمانه، هدفمند و محترمانه در اختیار بیماران سخت‌ درمان نیازمند مبتلا به سوء تغذیه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانکی 6037991199528096 واریز کنند تا به بیماران سخت‌ درمان نیازمند کمک بیشتری کنیم، گفت: آنها برای راهنمایی بیشتر ما با شماره 38278084 و 38278083  تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

تهیه اقلام شب یلدا توسط خیرین همدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی
  • جان دوباره پدر به ۳ بیمار