Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، در تنها بازی امروز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان در اصفهان میهمان ذوب آهن است. دو تیم در حالی به دیدار هم می روند که ذوب آهن با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم و نفت مسجد سلیمان با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند.

ذوب آهن در نیم فصل اول هیچ یک از بازی های خانگی اش را با پیروزی پشت سر نگذاشته و این آخرین فرصت برای سبز پوشان اصفهان است تا این طلسم را بشکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمکت هر دو تیم به دلیل نتایج ضعیف در میانه راه دستخوش تغییراتی شد. ذوب آهن فصل را با امید نمازی آغاز کرد و در ادامه علیرضا منصوریان را جانشین وی کرد. نفت مسجد سلیمان هم ابتدا عبدالله ویسی را بعنوان سرمربی روی نیمکت داشت اما در ادامه هدایت این تیم به علیرضا مرزبان سپرده شد.

ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی موقتا به رده دهم جدول صعود می کند و نفت مسجد سلیمان در صورت پیروزی موقتا به رده هشتم جدول خواهد رسید.

دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود و قضاوت این دیدار بر عهده علی بای، با کمک سعید علی نژادیان و یوسف مغروری است. حسن کامرانی فر نیز کار نظارت بر داوری را در این بازی بر عهده دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی مسجد اصفهان ذوب آهن نفت نیم فصل اول علیرضا منصوریان جدول اصفهان ذوب آهن نیم فصل پارس طلسم شکستن پارس نیوز پایان خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم

وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم

دیگر خبرها

  • وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!