Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@15:52:33 GMT

پدیده و پرسپولیس سلاطین بازی‌های خانگی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۱۹۲۰

 به گزارش پارس نیوز، در حالی هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر را هم پشت سر گذاشتیم که اکثر تیم های حاضر در این مسابقات یک دیدار معوقه دارند و تعداد بازی هایشان به ۱۴ رسیده است. در پایان هفته پانزدهم همه تیم ها بین ۶ تا ۸ بار در خانه به میدان رفته اند و در این میان بهترین عملکرد در دیدارهای خانگی به دو تیم پدیده و پرسپولیس تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال پدیده از ۸ بازی خانگی با ۵ پیروزی، ۲ تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، ۴ گل خورده و ۱۷ امتیاز در صدر جدول فرضی دیدارهای خانگی قرار گرفته است. تنها شکست خانگی تیم پدیده به هفته نخست و شکست مقابل پرسپولیس باز می گردد.

پرسپولیس با یک بازی خانگی کمتر از پدیده با ۵ پیروزی، ۲ تساوی، بدون شکست، ۹ گل زده، ۲ گل خورده و ۱۷ امتیاز دومین تیم برتر در دیدارهای خانگی است.

تراکتورسازی و سپاهان نیز هر یک با ۱۶ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم جدول دیدارهای خانگی قرار می گیرند.  

ضعیف ترین تیم در دیدارهای خانگی ذوب آهن است. ذوب تنها تیمی است که تاکنون در خانه پیروز نشده است. این تیم اصفهانی با ۳ تساوی، ۳ شکست، ۷ گل زده، ۱۰ گل خورده و ۳ امتیاز ضعیف ترین تیم در دیدارهای خانگی است. سپیدرود و نفت مسجد سلیمان هم با ۵ و ۶ امتیاز دومین و سومین تیم ضعیف در دیدارهای خانگی هستند.

پدیده، پرسپولیس و تراکتوسازی با ۵ پیروزی خانگی بهترین عملکرد را در این زمینه دارند. نساجی، صنعت نفت و ماشین سازی هر یک با ۵ تساوی خانگی بیشترین مساوی خانگی را دارند. تراکتورسازی، پیکان و استقلال خوزستان هم در خانه تنها یکبار متوقف شده اند تا دارای کمترین تساوی خانگی باشند.

پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان تنها تیم های شکست ناپذیر در خانه هستند و دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود با ۴ شکست، بیشترین شکست خانگی را در کارنامه دارند.

بهترین خط حمله در خانه به تراکتورسازی با ۱۶ گل زده اختصاص دارد و سپیدرود با تنها ۲ گل در خانه ضعیف ترین خط حمله خانگی را دارد.

بهترین خط دفاع در دیدارهای خانگی به استقلال تعلق دارد. آبی پوشان که در جدول دیدارهای خانگی با ۹ امتیاز در رده نهم قرار دارند که این نشان دهنده عملکرد ضعیف شان در ورزشگاه آزادی است، در خانه تنها یکبار دروازه شان باز شده تا از این حیث بهترین تیم باشند. دروازه آبی پوشان تنها برابر سپاهان یکبار در خانه باز شد که همان یک گل منجر به تنها شکست خانگی آنها هم شد.

سپیدورد رشت با دریافت ۱۴ گل در دیدارهای خانگی از این حیث دارای ضعیف ترین عملکرد است. بهترین و بدترین تفاضل گل هم در بازی های خانگی به دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود تعلق دارد. تراکتورسازی با تفاضل گل ۱۲ و سپیدرود با تفاضل گل منفی ۱۲ بهترین و ضعیف ترین عملکرد را از این حیث دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر بازی پرسپولیس فوتبال جدول ذوب آهن مسجد صنعت نفت استقلال ورزشگاه آزادی پرسپولیس لیگ برتر پارس پدیده پارس نیوز سلاطین بازی های خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه اوسمار لوس ویرا از سال 2010  مربیگری را آغاز کرده اما بعضا یا در تیم های زیر 20 سال مربیگری کرده یا اینکه به عنوان دستیار  فعالیت داشته است.

با این وجود او در چند مقطع  قبل از حضور در فوتبال ایران در کشور خود نقش سرمربی را هم ایفا کرده اما جالب اینجاست که در همین مقطع دو ماهه حضورش در پرسپولیس به عنوان سرمربی بهترین میانگین امتیاز را به دست آورده است.

در اولین و دومین مقطع سرمربیگری او در تیم های خوونتود و زیر 20 سال کورینتیانس تعداد بازی های او به عنوان سرمربی ثبت نشده و امتیازی برایش در نظر گرفته نشده است.

در فاصله ماه های آپریل تا جولادی 2015 اوسمار در 12 بازی سرمربی تیم براگانتینیو بوده که میانگین امتیازی 1.08 را در هر بازی ثبت کرده است.

بعد از یک مقطع سرمربیگری در تیم زیر 20 سال کورینتیانس و دستیاری فابیو کارلیه ، اوسمار در فاصله ماه های می تا سپتامبر  2018 در 21  بازی سرمربی کورینتیانس بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.33 امتیاز به دست آورده است.

اوسمار حد فاصل نوامبر 2018 تا مارس 2019 در 13 بازی سرمربی گوارانی بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.08 امتیاز گرفته است.بلافاصله بعد از آن نیز در 10 مسابقه هدایت ویتوریا را برعهده داشته که میانگین 0.80 امتیاز از هر مسابقه را ثبت کرده است.

اوسمار در سال 2021 در دو بازی به عنوان سرمربی موقت اینترناسیونال میانگین 1.50 از هر بازی را به دست آورد و بالاخره در  سال 2022 در 6 مسابقه سرمربی تیم سیانورته بوده که 1.17 امتیاز در هر بازی به دست آورده است.

با این وجود او در پرسپولیس تا کنون 10 بار سرمربی بوده  و با احتساب تنها بازی حذفی  با 8 برد ، یک باخت و یک تساوی به میانگین امتیازی 2.50 رسیده که بهترین آمار او در سرمربیگری بوده است.

اوسمار با توجه به شش بازی باقیمانده  و حداکثر چهار بازی دیگر در جام حذفی می تواند تعداد مسابقاتی که در پرسپولیس بوده را به 20 برساند که باید دید قادر به حفظ یا بهبود این میانگین امتیازی فوق العاده خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود