Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش می‌شود با توسعه راه‌ها، چهار جهت استان به استان‌های همجوار متصل شود و در این راستا با رایزنی‌های انجام گرفته با مسئولان، اعتبار قابل توجهی برای توسعه راه‌های استان در بودجه ۹۸ پیش بینی شده است. اقبال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه توسعه راه‌ها و رونق حوزه حمل و نقل در استان چهارمحال و بختیاری را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‎ایم، اظهار کرد: حمل و نقل به‌عنوان یکی از مهمترین محور‌های توسعه در این استان مغفول مانده است و باید با جذب اعتبارات و همچنین زمینه سازی برای ورود سرمایه گذار، این حوزه را رونق بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تلاش می‌شود با توسعه راه‌ها، چهار جهت استان به استان‌های همجوار متصل شود و در این راستا با رایزنی‌های انجام گرفته با مسئولان، اعتبار مناسبی برای توسعه راه‌های استان چهارمحال  وبختیاری در بودجه ۹۸ پیش بینی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال‌های گذشته اعتبارات ناچیزی برای توسعه راه‌های استان اختصاص داده شده بود اما با تلاش‌هایی که به‌تازگی صورت گرفته، سه طرح جدید در حوزه راه برای استان تعریف شده است که می‌تواند بخشی از نارسایی‌ها را برطرف کند.

عباسی راه ارتباطی محور «بلداجی- گلوگرد به سمت چغاخور»، «محور شلمزار» و راه ارتباطی «کوهرنگ به الیگودرز» را سه طرح جدید حوزه راه استان اعلام کرد و بیان کرد: اعتبار خوبی برای این سه طرح درنظر گرفته شده که با جذب ۵۰ درصد این اعتبار نیز می‌توان تحول بزرگی در حوزه راه‌های استان شکل داد.

وی تاکید کرد: همچنین برای ۶ طرح دیگر از جمله راه آهن، «چهار خطه شهرکرد- بروجن- لردگان»، «محور گورمیزه»، «فارسان – دشتک»، «محور بازفت تا سه راهی امیرآباد»، «چهارخطه بن- داران» و «سامان به کمربندی شهرکرد» نیز اعتبارات مطلوبی در بودجه ۹۸ پیش بینی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص جذب سرمایه گذار در استان اشاره کرد و افزود: به تازگی زمینه برای ورود یکی از سرمایه گذاران فراهم شده است که چنانچه این طرح اجرایی شود حمل و نقل هوایی استان رونق می‌گیرد. این سرمایه گذار قرار است سه اقدام همزمان تورگردانی، راه اندازی خط هوایی و تعمیر هواپیما را انجام دهد که در نوع خود اقدامی بی نظیر در استان به شمار می‌رود.

عباسی با اشاره به اهمیت همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان با این سرمایه گذار گفت: اجرای این طرح ضمن رونق صنعت گردشگری، زمینه را برای ورود سایر سرمایه گذاران و تحول اقتصادی استان فراهم می‌کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه راهها بودجه 98 سرمایه گذاری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو