Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: غرب با روشی خاموش و بی‌سر و صدا جهت نابودی بنیان خانواده برنامه‌ریزی می‌کند ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام محمدصادق امینی در مراسم استقبال از پیکر مطهر 72 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس شامگاه سه‌شنبه در معراج شهدای اهواز با اشاره به این‌که در جای جای وصیت نامه شهدا نام و یاد خداوند موج می‌زند اظهار داشت: شهدا اطاعت از اوامر الهی را نظیر امام خمینی(ره) را سرمشق قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که با بیان اینکه امام خمینی(ره) تنها بر خداوند تکیه و به مسائل نگاهی کلان داشتند ادامه داد: شهدا اعمال خود را برای خداوند متعال و به دور از هر گونه ریا و فریبکاری انجام دادند و به این دلیل اعمال و خاطر آنها جاودانه است.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به دوری برخی از حوزوی‌ها و دانشگاهی از آرمان‌های اولیه و داشتن نگاه جزئی و یک سویه به مسائل بیان کرد: اکنون با سپری شدن 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و بازگشت پیکرهای شهدا بر درست بودن مسیر طی شده واقف می‌شویم.

پیکر 46 شهید تازه‌تفحص‌شده ‌هفته آینده از مرز مهران وارد ‌‌ایران می‌شود‌

برگزاری دومین اردوی جهادی درمانی در کوی طاهر اهواز+فیلم

نشست مطالبه‌گری انقلابی در اهواز به روایت تصویر

امینی به اقدامات انجام شده برای فروپاشی اعتقادات مردم در دهه 50 اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) اهل سیاست‌کاری و سیاستبازی وعده‌های سرخرمن و دروغ نبودند و در ادامه این مسیر خلف صالح ایشان، رهبرمعظم انقلاب نزدیک به 30 سال در این دریای متلاطم دنیا کشتی انقلاب اسلامی را هدایت کردند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخشی از مراسم به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران یادواره شهدای خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در مقطعی که برخی مسئولان در نقطه مقابل شهدا قرار گرفته‌اند شهدا عطر شهادت و جهاد را طنین‌انداز کردند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در فرانسه و بلژیک گفت: در میان جوانان و نوجوانان غربی آمار خودکشی نشأت گرفته از پوچی و دوری از خدا بسیار افزایش پیدا کردهاست. 

امینی با بیان این‌که در اسلام خانواده برخوردار از رکن اساسی تربیت و یک لازمه است،افزود: غرب با روشی خاموش و بی‌سر و صدا جهت نابودی بنیان خانواده برنامه‌ریزی می‌کند و سند 2030 را می‌خواهیم در حالی که بنیان خانواده در غرب رو به فروپاشی است در کشور ایران اجرا کنند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر خواهد بود، گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدا دو بعد رفع مشکلات و صرف دیدار دارد که قسمت دوم برکات معنوی دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۱۳ اردیبهشت در دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور، با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا توفیق است، اظهار کرد: شما از دو جهت باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کنید یکی از باب شنیدن مشکلات همچون بقیه مسئولان و دیگر اینکه دیدن و تفقد از این خانواده حتی اگر خواسته‌ای نداشته باشند،برکات معنوی هم وجود دارد.

وی با اشاره به بحث میز خدمت‌ها، افزود: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود پس چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ باید این میز خدمت‌ها را مقداری جان‌دارتر کرده و آمار درستی از آن داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت بعد از نماز جمعه مصلی آمدند، چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه کردند، که اگر فردی مثلا مشکلش با پنج بار مراجعه در ادارات برطرف نشد اینجا حل شد، پس میزخدمت می‌تواند مسئولان را باانگیزه‌تر کند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: می‌خواهیم به‌وسیله میزهای خدمتی که در ملاعام گذاشته می‌شود میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود، هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: ششمین سفر شما به استان دیار علویان مبارک باشد و از برکاتش همه مردم نفع ببرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد