Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امنیت را یکی از شاخص‌های بهبود وضعیت کسب و کار دانست و گفت : امنیت پایه اصلی توسعه است.

وی گفت : در طول تاریخ انقلاب چه در دوران دفاع مقدس چه پس از آن نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و هست.

وی با اشاره به زلزله سال گذشته کرمانشاه افزود: با وجود اینکه زلزله شوک سختی بر پیکره این استان وارد کرد، اما مشاهده کردیم نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی نقش موثری در راستای تبدیل شدن این تهدید به فرصت داشتند و امنیت پایداری را در منطقه ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه امنیت را پایه اصلی توسعه معرفی کرد و بیان کرد: بدون شک پیشرفت و توسعه جامعه در سایه امنیت پایدار محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر دنبال افزایش شاخص بهبود کسب و کار هستیم شاخص امنیت می‌تواند بیش از شاخص‌های بروکراسی بانکی و اداری موثر واقع شود، گفت: برای تحقق امنیت اجتماعی نیازمند مهندسی اجتماعی هستیم که لازمه آن وجود نیروی انتظامی است که بتواند امنیت را به وجود آورد.

بازوند تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان پاسبانان نظم و امنیت در صیانت از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیرو‌های مسلح، می‌تواند رابطه بین مردم و حکومت را مستحکم کند.

وی با اشاره به آغاز جنگ اقتصادی کشور، گفت: این جنگ که با یک جنگ رسانه‌ای و فرهنگی تقویت می‌شود فقط با ایستادگی و مقاومت سرمایه‌های اجتماعی است که با شکست مواجه می‌شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی یک جزیره امن در منطقه است ناشی از اقتدار و امنیتی است که در کشور وجود دارد و همین امر سبب شده امروز جوانان ما در همه عرصه‌ها اعم ازهسته‌ای، نفت، گاز به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

وی اظهار داشت: امروز اگر به دنبال پیشرفت و شکوفایی در اقتصاد و فرهنگ هستیم لازمه آن امنیت و رسیدن به خودباوری است که در کشور حاکم باشد .

 

 

انتهای پیام/د

امنیت پایه اصلی توسعه است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران