Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اعتصاب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با پارس جنوبی

تمرینات پرسپولیس از  امروز تعطیل خواهد شد و در جلسه‌ای با سایر بازیکنان گزینه عدم حضور در بازی روز جمعه مقابل پارس جنوبی جم بررسی خواهد شد!

سه شنبه خبر رسید که سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان پرسپولیس به دیدار حمیدرضا گرشاسبی رفته‌اند تا درباره مشکلات بازیکنان با او صحبت کنند اما به دلیل پایان ماموریت گرشاسبی و بازنشستگی او، اتفاق جدیدی رخ نداد و مشکلات، حل نشده باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبرگزاری ها مدعی شده اند که حسینی و ماهینی در تماس با این خبرگزاری اعلام کرده‌اند تمرینات پرسپولیس از  امروز ( چهارشنبه) تعطیل خواهد شد و در جلسه‌ای با سایر بازیکنان گزینه عدم حضور در بازی روز جمعه مقابل پارس جنوبی جم بررسی خواهد شد! به نظر می‌رسد این تصمیم پرسپولیسی‌ها قطعی است و اعتصاب آنها از فردا شروع خواهد شد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

کد خبر 846375 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس