Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری به طور کامل اجرا شده است، گفت: صدها نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری همچون کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، به دنبال اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ترک خدمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در سازمان صداوسیما ۲۲۰ نفر نیروی بازنشسته وجود داشته که بین آنها تعدادی از مدیران نیز وجود داشتند که از این میان ۲۰ نفر با مجوز به کار خود ادامه دادند و ۲۰۰ نفر دیگر ترک خدمت کردند.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما اظهار داشت: ۲۰ نفری هم که با مجوز در سازمان صداوسیما بر سر کار باقی مانده‌اند از ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به تدریج از گردونه سازمان مدیریتی خارج می‌شوند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آستان‌ قدس و دیگر آستان‌های مقدس اجرا می‌شود و به دنبال اجرای این قانون ۲۷۰ نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در آستان قدس رضوی ترک خدمت کردند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای اسلامی قانون مقام معظم رهبری آستان قدس رضوی رهبر انقلاب نیروهای پارس نهادهای بازنشسته شاغل پارس نیوز زیر نظر ترک خدمت صدها نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایرن امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • عکس/ دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند