Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سبزوار- ايرنا- رئيس اداره بهزيستي سبزوار گفت: سهم معلولان اين شهرستان از تسهيلات اشتغال در سال جاري 15 ميليارد ريال بود که بطور کامل پرداخت شده است.

مرضيه کسرايي فر روز سه شنبه شب در همايش دانشجويان معلول دانشگاههاي سبزوار افزود: با پرداخت اين تسهيلات براي 90 معلول در بخش هاي خدماتي، کشاورزي و دامداري اشتغال ايجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به تلاش مديران شهري سبزوار در مناسب سازي معابر براي حضور معلولان در جامعه اظهار داشت: حدود 80 درصد پياده روها و مکان هاي اصلي شهر سبزوار مناسب سازي شده است.
وي همچنين با اشاره به وجود 100 دانشجوي معلول در سبزوار گفت: اين همايش با هدف آگاه سازي جامعه از توانمندي هاي افراد معلول در زمينه هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و انتقال خواسته ها و مشکلات آنان به مسئوان شهرستان برگزار شده است.
رئيس دانشگاه حکيم سبزواري نيز با بيان اينکه معلوليت محدوديت نيست گفت: افراد داراي معلوليت استعداد هاي بسيار دارند و بايد زمينه رشد و حضور بيشتر آنها در جامعه فراهم شود.
علي اصغر مولوي افزود: براي آسايش بيشتر معلولان، از نيمسال تحصيلي آينده کلاسهاي درس دانشجويان معلول در طبقه همکف دانشکده هاي اين دانشگاه برگزار مي شود.
هم اکنون چهار مرکز توانبخشي شبانه روزي سالمندان، مرکز نگهداري معلولان ذهني دختران بالاي 14 سال، مرکز نگهداري بيماران اعصاب و روان، 9 مرکز توانبخشي روزانه و چهار سمن معلولان زير نظارت بهزيستي در سبزوار فعاليت دارند.
سبزوار در 230 کيلومتري غرب مشهد واقع است.
8145/7495 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!