Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@07:50:45 GMT

گاز رسانی به ۸۰ روستای دورافتاده استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۲۶۶

گاز رسانی به ۸۰ روستای دورافتاده استان سمنان

شریفی نژاد گفت: گازرسانی به ۸۰ روستای دورافتاده استان سمنان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ علیرضا شریفی نژاد در نشست با خبرنگاران با اشاره به گازرسانی ۸۰ روستای دورافتاده استان سمنان گفت:با این میزان گازرسانی ۸۷ درصد خانوارهای ساکن روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بابیان اینکه ۲۴۲ روستای استان سمنان طی دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شدند، اضافه کرد: درمجموع برای گازرسانی به این مناطق ۹۰۰ میلیارد تومان طی این دولت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری استان گازدار هستند، ابراز داشت: گازرسانی در روستاهای مرکز استان به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام‌شده است.

 

شریفی نژاد در ادامه تصریح کرد:وضعیت گازرسانی در روستاهای غرب استان شامل گرمسار ۹۵ درصد و آرادان ۹۴ است و در شهرهایی نظیر سرخه ۸۹ درصد، شاهرود ۸۰ درصد و میامی ۹۶ درصد را شامل می‌شود.

 

وی بابیان اینکه ۴۷ درصد جمعیت روستایی مهدی‌شهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اضافه کرد: با توجه به مشکلات انتقال گاز به روستاهای دورافتاده و ارتفاعات این شهرستان به دو روستای شهمیرزاد گازرسانی شده است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي خراسان جنوبی بیرجند هرمزگان استان بوشهر عربستان بازدید بندرعباس مشهد خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تا کنون 40 درصد شبکه برق رسانی به روستاهای خراسان جنوبی بهسازی و نوسازی شده است .  

مهدی دادگر امروز 25 فروردین به رسانه ها گفت: طرح های توسعه محور این شرکت در روستاها در قالب طرح بهارستان و با اجرای کارهایی همچون جابه جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و تقویت ترانسفورماتورها و نصب پست جدید انجام می شود.

دادگر افزود: در همین خصوص و در اجرای طرح بهارستان، سال گذشته، شبکه برق ۱۹۳ روستای خراسان جنوبی در 11 شهرستان استان با هزینه 86 میلیارد تومان بهسازی و نوسازی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 40 درصد شبکه توزیع برق روستایی خراسان جنوبی در قالب طرح بهارستان بهسازی شده است گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع در قالب طرح بهارستان در بخش زیادی از روستاهای استان انجام شده و اجرای آن تا پوشش 100 درصدی تمام روستاهای استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • اجرای بیش از ۱۴۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در استان سمنان
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی 
  • نشت‌یابی بیش از ۱۰۰ درصد شبکه گازرسانی استان زنجان در سال گذشته
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای ابر شاهرود