Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رضایی، سرپرست تیم بوکس خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی رقابت های بوکس قهرمانی کشور طی شامگاه سه شنبه در سالن 2 هزار 500 نفری گیت بوستان اشاره کرد و گفت: در پایان، 4 ورزشکار خوزستانی به فینال این مسابقات راه یافتند.

وی با بیان اینکه مسابقات بوکس قهرمانی کشور با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور به میزبانی اهواز در حال برگزاری است، اظهار داشت: در اوزان 49، 56، 60 و 64 کیلوگرم این رقابت ها به ترتیب جعفر ناصری، رضا سلیمانی، اشکان رضایی و مسلم مقصودی از خوزستان پس از پیروزی در برابر حریفان خود راهی فینال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: در وزن 81 کیلوگرم سیاوش امیدی دیگر بوکسور استان که به نیمه نهایی رقابت ها صعود کرده بود در این مرحله برابر حریفی از آذربایجان غربی تن به شکست داد و از رسیدن به بازی فینال باز ماند.

سرپرست تیم بوکس خوزستان حضور پرشور علاقمندان به بوکس را عاملی مهم در کسب نتایج بوکسورهای خوزستانی عنوان کرد و افزود: امتیاز میزبانی مسابقات باعث شد که ورزشکاران ما در حضور دوستان و خانواده های خود به روی رینگ بروند و با تمام توان مقابل حریفان حاضر شوند.

وی اذعان داشت: بوکس خوزستان به روزهای اوج خود برگشته و قطعا در آینده بوکسورهای زیادی از خوزستان به اردوهای تیم ملی دعوت شده و با لباس تیم ملی در رقابت های مختلف به میدان می روند.

گفتنی است؛ رقابت های بوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از 17 آذرماه به میزبانی اهواز آغاز شده و تا 21 آذرماه امشب ادامه دارد. در این پیکارها جعفر ناصری، فرهاد مهری دهنو، رضا سلیمانی، اشکان رضایی، مسلم مقصودی، صابر جهانی، حمید خیری، سیاوش امیدی، ابراهیم فعلی و رضا مرادخانی به ترتیب در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم برای تیم استان روی رینگ رفتند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات بوکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوکس ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا

بنیامین فرجی با قبول شکست برابر حریف قزاقستانی، نایب قهرمان کانتندر جوانان جهان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در فینال مسابقات تنیس روی میز کانتندر جهانی لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، بنیامین فرجی امروز (چهارشنبه) با ۱۴ سال سن به مصاف آلن کورمانگالیف حریف قدرتمند قزاقستانی با ۱۷ سال سن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره این رقابت‌ها شد.

فرجی پیش از رسیدن به فینال حریفانی از لبنان، مصر و قزاقستان را از پیش رو برداشته بود.

بنیامین فرجی دارنده رتبه یک رنکینگ زیر ۱۵ ساله‌های دنیا را در این مسابقات عهده‌دار بود.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد