Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:33:50 GMT

کلنگ دومین پارک مشارکتی منطقه دو کرمان زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۳۵۴

کلنگ دومین پارک مشارکتی منطقه دو کرمان زمین زده شد

علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین پارک مشارکتی با همکاری منطقه دو، اهالی و کسبه محل، در بلوار جمهوری در حال احداث است که مساحت آن سه هزار مترمربع است.

وی از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث این پارک تاکنون خبر داد و گفت: این پارک به فضای سبز، مبلمان پارکی، مسیر پیاده‌روی، نورپردازی و آبنمای متفاوت مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه دو کرمان در ادامه با اشاره به آغاز عملیات احداث دومین پارک مشارکتی در این منطقه، افزود: این پارک در خیابان بهارستان حدفاصل (کوچه‌های یک تا پنج) در حال احداث است.

وی مساحت این پارک را شش هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: این پارک نیز به فضای سبز، مبلمان پارکی، مسیر پیاده‌روی، نورپردازی و آبنما مجهز خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه احداث پارک‌های مشارکتی برای اولین بار در منطقه دو کرمان در حال انجام است، از استقبال خوب اهالی این منطقه خبر داد.

وی تصریح کرد: بخشی از هزینه‌ احداث این پارک‌ها توسط اهالی محل و بخشی توسط شهرداری منطقه تامین می شود.

شهردار منطقه دو کرمان با بیان اینکه این پارک‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید، اظهار کرد: در صورت همکاری مردم، پارک‌های مشارکتی در نقاط دیگر منطقه نیز احداث می‌شود.

کد خبر 4482952

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک و فضای سبز شهرداری کرمان علی سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرویز امجدی گفت: با توجه به لزوم اجرای طرح های تحقیقاتی و مقایسه عملکرد ارقام مختلف گندم ، طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) با هماهنگی مدیریت زراعت سازمان، واحد زراعت شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی در  منطقه بکشلوچای ،روستای حیدرلوی سیر شهرستان ارومیه در حال اجرا است.

امجدی افزود: در این طرح از سه رقم واران، باران و اوحدی جهت مقایسه عملکرد استفاده شده و نظارت ها و بازدیدهای  مستمر توسط کارشناسان زراعت و مرکز بکشلوچای برای توصیه های فنی و کارشناسی در حال انجام است.

وی ادامه داد :هدف از اجرای این طرح انتخاب بهترین رقم از لحاظ عملکرد و سازگاری با منطقه و تحمل به خشکی آخر فصل بوده و در پایان فصل، کیل گیری انجام گرفته و بهترین رقم از ارقام کشت شده به کشاورزان و بهره برداران منطقه معرفی می شود.

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند