Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ "عباس قاسمی " فرمانده انتظامی شهرستان جاسک گفت: قاتل متواری در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل دراین شهرستان دستگیر شد.
وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به قتل در روستای "کوچنینگ"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی جاسک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک گفت: قاتل بر اثر اختلاف خانوادگی و به وسیله ضربات چاقو به شکم و قفسه سینه، همسر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سرهنگ "عباس قاسمی " افزود:با توجه به متواری شدن قاتل و شکایت خانواده مقتول، طرح مهار خودرو‌های عبوری در شهرستان اجرا شد.
وی گفت: مأموران ایست و بازرسی سه راهی جاسک حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو، قاتل متواری به هویت "بهمن س" که خود را به عنوان مسافر عادی جا زده و قصد فرار به استان‌های شمالی را داشت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جاسک بابیان اینکه قاتل پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
انتهای پیام/ر


قتل همسر با ضربات چاقو در جاسک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش