Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@16:04:44 GMT

فرزند بیشتر زندگی بهتر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۴۳۱

فرزند بیشتر زندگی بهتر

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل: با هدف مهارت افزایی و سبک فرزند پروری مراسمی به منظور تجلیل و قدردانی از خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو در محل سالن شهید فارسی زابل برگزار شد
دکتر نوحی مدرس و عضو هئت علمی دانشکاه شاهرود در این مراسم در رابطه با اثرات مثبت و اهمیت فرزند آوری و اقدامات دیگر کشور‌ها از جمله رژیم صهیونیستی و اهمیت فرزنر آوری در این کشور مطالبی بیان کرد
دکتر نوحی در این مراسم گفت: خانم‌های که دارای فرزند هستند نسبت به خانم‌های بدون فرزند نشاط و شادمانی بیشتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید به زندگی بیشتر و در خانه مهربانتر هستند نوحی در ادامه گفت: اگر خانم‌ها فرزند آوری و فرزند پروری را برای خودشان شغل در نظر بگیرند مطمئنا مسئولیت پذیری نسبت به فرزندان بهتر می‌شود و با نگاه بهتری به فرزندان خود می‌نگرند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارها نشان از تورم بیشتر نسبت به سال قبل دارد

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالله بلواسی، فعال کارگری، در اعتراض به مصوبه مزدی امسال کارگران گفت: امسال درحالی دولت سیزدهم افزایش ناچیز ۳۵ درصدی را بر کارگران و مزدبگیران تحمیل کرده، که تمامی آمارها و ارقامِ حتی دولتی، نشان از تورم و گرانی بیشتر نسبت به سال گذشته دارد.

این فعال کارگری بیان کرد: کارفرمای بزرگ برای پایین نگهداشتن هزینه‌های خود، کارگران غیرایرانی و غیرقانونی را با دستمزد پایین بکار می گیرد، و حتی به آن‌ها در ازای اجازه‌ی اقامت غیرقانونی، با دستمزدی بسیار پایین‌تر اجازه کار می‌دهد. 

بلواسی بیان کرد: کارگران و مزدبگیران درحالی به پیشواز سال جدید می‌روند که از همین روزهای ابتداییِ سال شاهد سقوط بیشتر ارزش ریال هستیم و سقوط ریال باعث افزایش قیمت تمامی مایحتاج عمومی می‌شود که هزینه‌ی این وضعیت را باید کارگران و مزدبگیران بپردازند.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • اسامی برندگان روز شانزدهم مسابقه زندگی با آیه ها در کرمان
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • اعلام اسامی برندگان روز شانزدهم مسابقه«زندگی با آیه‌ها»در کردستان
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • اعلام اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه ها
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • اسامی برندگان روز چهاردهم مسابقه زندگی با آیه ها اعلام شد
  • سبط اکبر(ع) را بهتر بشناسید
  • اعلام برندگان روز سیزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • آمارها نشان از تورم بیشتر نسبت به سال قبل دارد