Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی هافبک تیم سپاهان از اتفاقاتی که در بازی تیمش مقابل پرسپولیس افتاد نگران است چرا که در این دیدار ترقه و نارنجک‌های زیادی به داخل زمین پرتاب شد و در گذشته اتفاقات ناگواری رقم خورده و اگر باز هم کسی مجروح می‌شد کسی جوابگو نبود.

 

مقابل پرسپولیس در نقش جهان مساوی کردید. بازی چطور بود؟

فکر می‌کنم بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران دو تیم استقبال خیلی خوبی از این بازی داشتند و هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و به شدت تیم را تشویق کردند که از آنها کمال تشکر را دارم. بازی درگیرانه و پرفشاری بود و به هرحال برای هر دو تیم خیلی سخت بود.

 

پرسپولیس را در این دیدار چطور دیدی؟

پرسپولیس خوب بازی کرد و فکر می‌کنم چیزهایی که راه انداخته‌اند و می‌گویند پرسپولیس بازیکن ندارد و خسته است واقعیت ندارد و اصلا این‌طوری نیست.

 

در مورد گل پورقاز چه صحبتی داری؟

عزت گل قشنگی زد و حیف شد که بازی مساوی تمام شد و کاش 3 امتیاز را می‌گرفتیم. 

 

در مورد صحنه‌ای که فغانی برای پرسپولیس پنالتی گرفت چه نظری داری؟

والا نمی‌دانم چه بگویم، شاید فغانی دچار خطای دید در آن صحنه شد اما واقعا در آن لحظه روی خالد شفیعی خطا شد. به هرحال چیزی است که پیش آمده و خوب نیست در مورد آن حرف بزنیم.  در این دیدار جو واقعا سنگین بود و خیلی ترقه و نارنجک می‌زدند. این ترقه‌ها و نارنجک‌ها از طرف هواداران هر دو تیم بود. این چیزها قشنگ نیست و صدای وحشتناکی ایجاد می‌کرد و اگر اتفاقی بیفتد کسی جوابگو نیست.

 

از مساوی مقابل پرسپولیس راضی بودید؟

به هیچ وجه راضی نبودیم. این را هم بگویم که ما در این دیدار آن سپاهان همیشگی نبودیم و البته می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما شرمنده هواداران شدیم. هواداران ما در این بازی واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی از ما حمایت کردند و انرژی خوبی به تیم دادند که از آنها تشکر می‌کنم اما این مساوی چیزی از ارزش‌ها‌ی تیم ما کم نمی‌کند 

 

البته سیدجلال حسینی مدعی بود که کی‌روش استنلی از اول بازی فحاشی می‌کرد؟

تنها فحشی که استنلی بلد است معنی آن به فارسی لعنتی است و هیچ چیز دیگری بلد نیست. استنلی برزیلی حرف می‌زند و کسی نمی‌فهمد و انگلیسی‌اش اصلا خوب نیست و بارها شاهد این صحنه‌ها در فوتبال دنیا بوده‌ام و این کار قشنگ نیست چون هم بازیکن ما و هم بازیکن پرسپولیس اخراج شد و خنده‌‌ام می‌گیرد که چرا فغانی چنین کاری کرد و آنها را اخراج کرد و ای کاش نشنیده می‌گرفت.

 

آخرین بازی نیم‌فصل شما مقابل استقلال خوزستان در اهواز است. 

فکر می‌کنم استقلال خوزستان شرایط خوبی ندارد. تیم جوان و دونده‌ای هستند و کار سختی داریم. بازی در اهواز است و آنها انگیزه‌های خاص خودشان را دارند. هر تیمی جلوی ما انگیزه دارد و من خوشحالم که همه جلوی ما با قدرت کار می‌کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاهان بختیار رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم