Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴علاء‌الدین بروجردی، در واکنش به عضویت رژیم صهیونیستی در FATF، اظهار کرد: استراتژی رژیم صهیونیستی ایجاد مزاحمت برای جمهوری اسلامی ایران است. اسرائیل دشمن همیشگی ایران اسلامی است و از هیچ تلاشی برای فشار به ایران به خصوص از طریق آمریکا دریغ نمی‌کند؛ لذا رژیم صهیونیستی چه عضو FATF باشد و چه نباشد، سیاست‌هایش را دنبال کرده و تلاش می‌کند فشارهای اقتصادی بیشتری به جمهوری اسلامی ایران وارد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نیز کارهای خود را طبق روال و روند قانونی خود در خصوص لوایح مرتبط با FATF انجام می‌دهیم کما این‌که برخی از این لوایح همچون قانون پولشویی از سال‌های قبل تصویب و اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بین آمریکایی‌ها اقدامی خلاف قانون و هنجارشکنانه با خروج از برجام انجام دادند که نشان داد آمریکا از تمامی ظرفیت‌هایش برای کشورمان جهت عدم دسترسی به منابع مالی و اقتصادی استفاده می‌کند. البته ایران هم از تمامی ظرفیت‌هایش برای حل مشکلات بهره گرفته که مجموعه مذاکرات با اروپایی‌ها در این راستا بوده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا آمریکایی‌ها نمی‌توانند توفیقی به دست آورند، چون همه کشورهای امضاء‌کننده برجام با خروج آمریکا از برجام مخالفت کردند در این بین مهم آن است که اروپایی‌ها بتوانند به وظیفه و مسئولیت خود در قبال جمهوری اسلامی ایران و موافقت‌نامه برجام عمل کند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر استفاده اسرائیل از تمامی ظرفیت‌هایش برای فشار بر ایران، اظهار کرد: عضویت اسرائیل در FATF اهمیتی برای ما ندارد. ما طبق روال کار خود را انجام می‌دهیم. مسیر طولانی را طی کرده و منتظریم نتیجه نهایی حاصل شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اسرائیل سیاست خارجی تحریم برجام امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)

عصر ایران - پل اومی اوتوری (Oumi Ootori) در امتداد بزرگراه ئی1ای در سال 2007 تکمیل شد و شامل دو پل دره ای در کنار هم با چهار برج مرکزی است. در شرایطی که طراحان پل ژاپنی در طراحی های خود بیشتر از برج هایی با ظاهری مینیمال و محافظه کار استفاده می کنند، برج های پل اومی اوتوری دارای طراحی چند لایه و منحنی در سطح عرشه هستند.

این دو پل دره ای 555 و 495 متری در کوساتسو، شیگا، ژاپن 19.5 متر پهنا و 75 متر ارتفاع دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 9 پل که شاهکار مهندسی هستند (+عکس)

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • ناراحتی‌ها از تقویت مناسبات ایران و پاکستان اهمیتی ندارد
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست