Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@21:42:46 GMT

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۵۶۸

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مسدود بودن ۱۱محور مواصلاتی کشور خبر داد و وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی، با بیان اینکه در حال حاضر تنها پدیده جوی گزارش شده در محورهای مواصلاتی کشور مه گرفتگی است، گفت:‌شاهد مه گرفتگی در اکثر محورهای استان کرمانشاه و محور رودسر-کلاچای در استان گیلان هستیم و در همین راستا به شهروندان توصیه می‌شود موارد ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره اینکه در حال حاضر ۱۱محور مواصلاتی کشور مسدود هستند، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،  دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز،  املش - اتاق‌ور محدوده پل کیازنی و پونل - خلخال در استان گیلان،  همدان - تویسرکان در استان همدان،  سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد،  محور فرعی سرو آباد - پاوه در استان کردستان،  تنکابن فرعی توکله در استان مازندران، ‌ چمستان فرعی در کاپی در استان مازندران،  امیدیه دیلم در استان خوزستان،  ایلام -مهران در محدوده مهران در استان ایلام مسدود هستند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا درباره ترافیک در ورودی شهر تهران نیز گفت:‌ شاهد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس،  باند جنوبی آزادراه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک هستیم. ترافیک محور شهریار - تهران نیز پر حجم گزارش شده است.  
وی در پایان افزود: روز جمعه تردد در محور چالوس به صورت یکطرفه خواهد بود.
منبع: ایسنا برچسب ها: وضعیت جوی ، وضعیت ترافیکی ، محور چالوس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت جوی وضعیت ترافیکی محور چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس

تین نیوز

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) ترافیک سنگین برقرار است.

به گزارش تین نیوز، طبق اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه های کشور در ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه، ترافیک در محورهای کرج-تهران و کرج-قزوین نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در اکثر مقاطع محور کرج-چالوس از جمله بیلقان، آدران و گچسر هم نیمه سنگین است.

با اعلام مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک در آزادراه تهران-شمال روان است و محور هشتگرد-طالقان و شمشک-دیزین همچنان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

گفتنی است با توجه به تعطیلات پیش رو، احتمال افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز و اعمال محدودیت در محورهای شمالی استان البرز وجود دارد.

 

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده دزدبند و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده های ولی آباد و هریجان

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه

- تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- تردد روان

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد – طالقان

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

سی سخت - پادنا

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی