Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از ابتدای دی کالا‌های محرز قاچاق پوشاک، مورد هدف مبارزه قرار می‌گیرد. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، حمیدرضا دهقانی نیا با اشاره به اینکه طرح جامع مبارزه با قاچاق پوشاک، اولویت بندی شده و هدفمند است، بیان کرد: پیش از این هم اقداماتی در این باره انجام و فرصت لازم داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی، مطالبه اتحادیه و صنف مربوط هم از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز این است که با کالا‌های محرز قاچاق مبارزه شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: انتظار داریم واحد‌های تجاری عرضه کننده کالا‌های پوشاک قاچاق، خودشان این کالا‌ها را جمع آوری و از عرضه آن خوداری کنند.
دهقانی نیا یادآور شد: به زودی میزبان مدیران مجتمع‌های تجاری خواهیم بود و با آن‌ها این موضوع را در میان خواهیم گذاشت و اطلاعیه را به آن‌ها ارائه خواهیم کرد و از آن‌ها انتظار داریم که با کمترین اصطکاک، کالا‌های قاچاق را جمع آوری کنند و کنار بگذارند.
وی با بیان اینکه سهم بازار کالا‌های قاچاق به کالا‌های تولید داخل می‌رسد، تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی، توان و ظرفیت عرضه پوشاک مورد نیاز را دارند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف کلان طرح مبارزه با پوشاک محرز قاچاق، این است که فرصتی را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پوشاک قاچاق برخورد جدی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • کاستن از حجم قاچاق با شفافیت مسیر تجارت خارجی
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • لزوم فعالیتهای فرهنگی وپژوهشی درکنار مبارزه با قاچاق کالا وارز
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • دستور برخورد با ارائه خدمات کالای قاچاق/ ادامه جولان آیفون۱۵