Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:25:25 GMT

معرفی امام جمعه جدید معمولان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۶۲۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان، با حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام سید محسن موسوی به مدت 3 سال به عنوان امام جمعه جدید بخش معمولان منصوب و امروز با حضور مسئولان استانی و محلی معرفی شد.
حجت الاسلام سید محسن موسوی پیش از این مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لرستان بود.
در حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از حجت الاسلام احمد حکیمی امام جمعه پیشین معمولان قدردانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معرفی امام جمعه جدید معمولان موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود

امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم یک «وعده صادقِ» فلسطینی بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزرای دانشجو، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی این هفته‌ی تهران، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و پرداختن به موضوعات قرآنی در ماه مبارک رمضان توسط دستگاه‌های مختلف، قدردانی کرد.

وی با اشاره به وقوع سیل در جنوب کشور، بیان کرد: از تلاش‌ها قدردانی می‌کنیم و مسئولان مربوطه رسیدگی به این امور را پیگیری و دنبال کنند.

خطیب جمعه تهران درخصوص بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون تشکر از خلق حماسه‌ها توسط مردم در عرصه انتخابات، ماه رمضان و روز قدس، عنوان کرد: ایشان فرمودند البته تشکر عملی هم نیاز است؛ این مسئله ناظر به مسئولان است تا در عمل با خدمت و تدابیر، زندگی مردم را تسهیل کنند.

حاج‌علی‌اکبری عنوان کرد: مسئولان بررسی کنند که چه جا‌هایی احساس نارضایتی دارند؛ سامانه‌ها مورد دقت قرار بگیرد و از خود مردم کمک بگیرند تا نقاط تولید نارضایتی شناسایی و مشکلات حل شود. مثلاً علت برخی تارضایتی‌های مردم وجود قوانین دست‌وپاگیر است؛ این وضعیت قوانین اصلاح شود. بعضاً ساختار‌ها نارضایتی ایجاد می‌کند که باید نوسازی شده و موانع حذف شود. یک مثال خوب، استقرار درگاه ملی مجوزهاست که البته باید کاملاً اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران بخش‌های مربوطه سعی کنند در دسترس مردم قرار بگیرند؛ بعضاً نیاز است که یک فرد مسئول برای رسیدگی به امور مردم، از مسیر ویژه و یا پاویون استفاده کند. اگر این روال عادی شود و یک مسئول به‌همراه خانواده‌اش از این امکان استفاده کند، وضعیت خوبی نخواهد داشت. این مسئله باید مورد دقت قرار بگیرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران و مسئولان باید فرصت حضور بین مردم را غنیمت بشمارند و تشریفات زائد حذف شود. سران قوا در این زمینه مورد توجه باشند که این‌گونه تشریف را حذف کرده‌اند.

حاج‌علی‌اکبری اظهار داشت: کارگشایی در محور معیشت عمومی، مهار تورم و ضابطه‌مند کردن بازار اهمیت دارد و امیدواریم تدابیر دولت در سال جاری در اقلام حیاتی بر سر سفره‌ی مردم دیده شود. شعار سال در این زمینه موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: نقش مسکن در تأمین آرامش برای مردم و تشکیل خانواده برای جوانان مهم است. قیمت‌های اجاره مسکن باید مورد رسیدگی قرار بگیرد تا مردم در شرایط سخت قرار نگیرند.

خطیب جمعه تهران درخصوص عملیات وعده صادق تصریح کرد: این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم، یک وعده صادق فلسطینی بود.

حاج‌علی‌اکبری خاطر نشان کرد: نیاز است که این عملیات مورد دقت و کار هنری قرار بگیرد. این عملیات از جهت تأثیر در حال مردم، مانند فتح خرمشهر بود.

وی اضافه کرد: این یک عملیات ترکیبی چندوجهی بود که یک ضلع آن، تحقق سنت الهی درخصوص بندگان مخلص خدا بود و نصرت خدا که محصول مناجات‌های ماه رمضان است. از سوی دیگر، هدایت‌های کلان سه‌دهه رهبر حکیم نظام و مطالبه قاطع برای پاسخگویی به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود. سوم، پیوند علم و صنعت و تعهد و تخصص؛ نیرو‌های ما دست به دست هم دادند و ما با اختیار و تولید خودمان دشمن را تنبیه کردیم. چهارم، هماهنگی بی‌نظیر در قوای سه‌گانه، خصوصا هماهنگی دولت و نیرو‌های مسلح را مشاهده کردیم. پنجم، پیوند میدان و دیپلماسی را شاهد بودیم و وزیر خارجه‌ی ما مانند یک سردار شجاع خردمند عمل کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: ششم، اراده یک کار مهم در نیروی هوافضای سپاه را شاهد بودیم؛ ما دست و بازوی این عزیزان را می‌بوسیم. نکته‌ی هفتم، انعکاس مناسب و پوشش رسانه‌ای برای این رویداد صورت گرفت. هشتم، هماهنگی جبهه مقاومت از لبنان، یمن، عراق، سوریه انجام شد که محاسبات رژیم صهیونیستی را برهم ریخت و از قدرت ایران رونمایی کرد و سطح بازدارندگی ما را افزایش داده و هیمنه پوشالی رژیم را درهم شکست و ما را به منطقه جدید وارد کرد.

حاج‌علی‌اکبری اظهار داشت: باید دقت شود که عملیات وعده صادق، در واقع عملیات و جهادِ مردم بود؛ ملت ما در این زمینه عمل کردند. نیرو‌های مسلح و سپاه و ارتش ما مردمی هستند؛ این خط‌شکنی محصول طوفان ۲۲ بهمن‌ها، ۹ دی‌ها و سایر حضور‌های مردم در صحنه است. این بازدارندگی محصول ۴۵ سال ایستادگی ملت شریف پای آرمان‌های انقلاب است؛ این حاصل پافشاری ملت ایران بر آرمان قدس است.

وی بیان کرد: دشمن توقع داشت بعد از این عملیات، در جامعه‌ی ما اختلاف شکل بگیرد، اما مشاهده کردید که ملت یکپارچه ایستاد و این راه را با قوت ادامه خواهد داد. دوقطبی معیشت-امنیت شکل نگرفت و بازار ملتهب نشد. این وحدت و همصدایی دشمن را ناامید کرده است. این از کابوس موشک‌ها برای دشمنان ناامیدکننده‌تر است.

خطیب جمعه تهران گفت: هیچ‌چیزی برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست و باید این اتحاد را در همه سطوح حفظ کنیم.

حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: همه مسئولان اعلام کردند و اخیراً دیدیم وزیر خارجه در شورای امنیت سازمان ملل گفت که این عملیات کار تنبیهی اسرائیل بود که تمام شد؛ اسرائیلی‌ها اگر دست از پا خطا کرده و وارد ماجراجویی جدیدی شوند، سیلی که خواهند خورد با چیزی که دریافت کردند قابل مقایسه نخواهد بود.

وی عنوان کرد: آیا بزرگ‌تر‌های اسرائیلی‌ها این جمله‌ی معروف را به این عناصر خیبث نگفته‌اند که "کسی که در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کند، نباید سنگ پرتاب کند؟ "؛ شما در خانه شیشه‌ای هستید.

امام جمعه موقت تهران در جملات پایانی خود، سخنانی را به زبان عربی درخصوص تحولات اخیر منطقه ایراد کرد.

دیگر خبرها

  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است