Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین پیروزی هیوستون، مقابل پورتلند به دست آمد.

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبالnba، تیم های هیوسون راکتس و پورتلند تریل بلیزرز به مصاف هم رفتتد که این دیدار با نتیجه 111-104 به سود هیوستون به پایان رسید.

در کوارتر نخست دو تیم نمایش نزدیکی را از خود به نمایش گذاشتند. حرکات زیبای دیمین لیلارد و سی جی مک کالم از یک سو، و نمایش دلپذیر کریس پال و جیمز هاردن از سوی دیگر، زیبایی خاصی به دیدار بخشیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این کوارتر با نتیجه 27-29 به سود پورتلند به پایان رسید.

در کوارتر دوم این دیدار هم برخلاف فشار زیادی که هیوستون بر پورتلند وارد کرد، این یاران لیلارد بودند که موفق شدند با نتیجه 24-25 پیروز این کوارتر شوند.

در کوارتر سوم این دیدار ورق برگشت! دفاع منسجم هیوستون در کنار حملات موفق این تیم سبب شد تا شاگردان مایک دی آنتونی با نتیجه 30-24 پیروز این کوارتر شوند.

کوارتر پایانی این دیدار با درخشش پال و هاردن برای هیوستون توفانی آغاز شد. شاگردان دی آنتونی با نتیجه 100-85 از حریف پیش افتادند. در نهایت این تیم هیوستون بود که موفق شد با نتیجه 111-104 به پیروزی برسد.

دیمین لیلارد با کسب 34 امتیاز، 2 ریباند و 2 پاس منجر به گل ستاره پورتلند بود. 

در تیم هیوستون هم نمایش درخشان جیمز هاردن با کسب 29 امتیاز، 1 ریباند و 4 پاس منجر به گل به چشم آمد. 

در ضمن، کریس پال با کسب 11 امتیاز، 11 ریباند و 10 پاس منجر به گل، تقش موثری در پیروزی تیمش ایفا کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیس باکس که به منظور شرکت در مسابقات کاپ آزاد ترکمنستان روز گذشته به این کشور سفر کرده بود امروز در اولین دیدار خود به مصاف برین رفت و در این دیدار موفق شد با نتیجه ۸ بر ۱ از سد حریف خود بگذرد.

‎تورنمنت بین‌المللی هاکی روی یخ ترکمنستان از ۱۵ تا ۲۱ آوریل (۲۶ فروردین تا ۲ اردیبهشت) در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می‌شود و ۱۰ تیم از کشور‌های ترکمنستان، ایران، تیم ملی عمان، بحرین، ازبکستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ترکیه و روسیه در این مسابقات حضور دارند.  

نماینده کشورمان فردا در دومین دیدار خود به مصاف نماینده از ترکمنستان (میزبان مسابقات) می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید
  • ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم پنج وزن دوم فرنگی کاران
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا