Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- مديرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختياري گفت: درحالي که قبل از انقلاب روستاها و شهرهاي استان از گاز طبيعي برخوردار نبودند، اينک پس از 40 سال از پيروزي انقلاب اسلامي 469 روستا و 39 شهر از اين نعمت بهره مندند.

سيامک حيدري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اينک 309 هزار و 981 مشترک در قالب 304 هزار و 411 خانوار از جمعيت استان زير شبکه گازطبيعي قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: جمعيت روستايي برخوردار از نعمت گاز طبيعي استان در سال 97به 86.8 درصد و جمعيت شهري 99.3 است.
حيدري اجراي 5 هزار و 552 کيلومتر شبکه گاز در سطح استان طي چهار دهه از انقلاب اسلامي را يادآور شد و گفت: يکهزار و 185مشترک صنعتي و کشاورزي در قالب 265 شهرک و نواحي صنعتي اين استان اينک از خدمات گاز شهري برخوردارند.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري با اقليم سرد و کوهستاني بيش از 930 هزار نفر جمعيت دارد.
6199/6021
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت

سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران با مشارکت موسسه مردم نهاد حیدر کرار، ۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش مجموع ۷۰۰میلیون ریال در قالب پویش نوروزی و رمضانی"هلال رحمت" تهیه و بین خانوار‌های کم برخوردار مناطق صعب العبور و عشایری پسکوه این شهرستان توزیع شد.

وی افزود:این طرح با هدف حمایت از معیشت خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در همین راستا از خیرین و داوطلبان هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تقاضا داریم ما را در جهت تحقق این هدف همراهی نمایند. 

علاقه مندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تحویل داده و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ و یا شماره کارت ۶۲۱۹-۸۳۶۶-۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شناسه حساب ۳۰۸۰۱۴۰۲۸۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۰ نزد بانک مرکزی به نام جمعیت هلال احمر و یا شماره گیری کد دستوری #۳*۱۱۲* در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • توجه به عرضه صنایع‌دستی و سوغات در بازارچه‌های نوروزی
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • آغاز هرس درختان انگور روستای جغدان در فصل بهار + فیلم
  • خبر‌های کوتاه استان چهارمحال و بختیاری
  • ضیافت افطاری همزمان با میلاد امام حسن (ع) در روستای شیخ شبان + فیلم
  • خداحافظی خانه‌های چهارمحال و بختیاری با دود و بوی نفت