Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:07:26 GMT

مرمت تقاطع غیر همسطح شهید کلانتری فردیس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۶۵۷

مرمت تقاطع غیر همسطح شهید کلانتری فردیس آغاز شد

کرج-ایرنا-شهردار فردیس گفت: عملیات مرمت و مقاوم سازی تقاطع غیر همسطح شهید کلانتری (سرحدآباد ) بین 2 شهر فردیس و کرج با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی آغاز شد.

منوچهر غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طول این تقاطع غیر همسطح 870 متر و عرض آن 26 متر بوده که 22 سال پیش ساخته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تقاطع براثر عوامل طبیعی و فرسایش دچار آسیب شده که باید در کمترین زمان
عملیات مرمت و مقاوم سازی آن انجام شد.
شهردار فردیس با بیان اینکه تقاطع شهید کلانتری از مسیرهای پرترافیک بین کلانشهر کرج و شهرستان فردیس است ، گفت: به همین دلیل عملیات مرمت و مقاوم سازی آن به صورت شبانه انجام می شود.
« این تقاطع بر روی خط راه آهن تهران- کرج - تبریز ساخته شده که ریزش بخشی از اسکلت بتنی آن در ماه های گذشته سبب نگرانی مردم شده بود.»
غفاری افزود: عملیات مقاوم سازی و مرمت این تقاطع شامل مرمت عرشه ، درز گیری، آسفالت و بهسازی پروژه است که اعتباری معادل 30 میلیار د ریال برای آن پیش بینی شده است.
شهردار فردیس گفت: تقاطع شهید کلانتری به عنوان مسیر اتصال شمال به جنوب و محل عبور حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین است که تاپایان سال جاری این پروژه مقاوم سازی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : احداث مسیر دوچرخه سواری از پروژه های مورد نظر توسط شهرداری فردیس است .
شهر500 هزار نفری فردیس واقع در جنوب شرقی کرج سال گذشته مستقل شد.
7413/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تقاطع غير همسطح شهيد كلانتري كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین مقاوم سازی مسکن در اردبیل ۶۴ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی بعدازظهر شنبه در نشست مشترک با امام جمعه و فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: میانگین مقام سازی مساکن روستایی در کشور ۵۶ درصد است که در استان اردبیل این میانگین ۸ درصد بالاتر از متوسط کشوری است.

وی با اشاره به فشردگی و تنوع فعالیت های عمرانی و زیربنایی بنیاد مسکن در سال گذشته خاطرنشان کرد: ۲۴۰ پروژه سال گذشته در روستاهای ۱۲ شهرستان استان اردبیل اجرایی شد و ما از اعتبارات ملی، شهرستانی و سایر منابع بهره گرفتیم تا این پروژه ها را با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد تومان اجرایی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: ۷۳۰ هزار تن عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر روستایی در سال گذشته انجام شد و با وجود گستردگی کار بنیاد مسکن در امدادرسانی به سیل زدگان موفق شدیم این طرح ها را عملیاتی کنیم.

کیخسروی افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ۵ هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله اجراست که امسال تعدادی از آنها تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در روستاها نیز واگذاری زمین به شکل ۹۹ ساله و در قطعات ۳۰۰ متری در حال انجام است و در راستای طرح جوانی جمعیت و مسکن اولی ها زمین های تفکیکی در روستاها در اختیار سازندگان قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اضافه کرد: به رغم جاری شدن سیل در بیله سوار، گرمی، انگوت، اصلاندوز و مشگین شهر ما به سرعت حواشی این حادثه را جمع کردیم و موفق شدیم در سریعترین زمان عملیات لایروبی، آواربرداری و ساخت واحدهای مسکونی را شروع کنیم.

کیخسروی گفت: بنیاد مسکن نهاد عمومی غیردولتی است و ما بدون وابستگی به منابع دولتی سعی می کنیم با همراهی دهیاری ها و شوراها طرح های متنوعی را در حوزه آسفالت ریزی، جدول گذاری و طرح های هادی عملیاتی کنیم.

سهیمه ۷۵۰۰ واحدی مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: سال گذشته ۴ هزار واحد مسکن از محل مقاوم سازی در روستاها اجرایی و عملیاتی شد و امسال سهمیه استان ۷ هزار و ۵۰۰ واحد است.

کیخسروی تصریح کرد: برای این واحدها تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت می شد که امسال این رقم به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت تا در اقساط ۲۰ ساله و نرخ سود ۵ درصد به متقاضیان پرداخت شود.

وی به توزیع قیر رایگان برای عمران و آبادانی روستاها و اجرای طرح منظومه های روستایی اشاره کرد و گفت: در بخش شاهرود به صورت نمادین طرح منظومه های روستایی با رویکرد توانمندسازی روستائیان در ابعاد مختلف در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این طرح سعی بر ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی روستائیان است و از محل تبصره ۱۸ تسهیلات کم بهره در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

کیخسروی در پایان دهه حساب ۱۰۰ امام و اهمیت این موضوع در تولید مسکن برای محرومان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در شهرستان مشگین شهر ما خیرین نیک اندیشی را داریم که در این طرح همراه و یاریگر ما بوده اند.

کد خبر 6083818

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • میانگین مقاوم سازی مسکن در اردبیل ۶۴ درصد است
  • بیش از ۹ هزار خانه روستایی در استان قم مقاوم سازی شدند