Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، بر اساس آنچه در نشست اخیر ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک مصوب شد، کمیته ای با حضور مشترک نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید برنامه های فدراسیون های کاندیدای اعزام به بازی های المپیک را مورد بررسی قرار دهند. 

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و نظارت حوزه ورزش وزارت ورزش افرادی به نمایندگی از این دو نهاد (کمیته و وزارت) مسئول بررسی برنامه های فدراسیون ها برای بازی های المپیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سی و دومین دوره بازی های المپیک، سال ۲۰۲۰ میلادی به میزبانی توکیو ژاپن برگزار می شود. از میان رشته های المپیکی فعال در  ورزش ایران، هستند رشته هایی که شانس مسلم کسب سهمیه و مدال برای این بازی ها به حساب می آیند و رشته هایی هم تنها جزو رشته های شانس کسب سهمیه محسوب می شوند. 

کمیته تشکیل شده به نمایندگی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مسئولیت دارد در نشست های جداگانه با این فدراسیون ها، برنامه های مورد نظر آنها در مورد این بازی ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد تا نتیجه را به ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک ارائه دهد. 

قرار است نشست های کمیته ویژه بازی های المپیک ۲۰۲۰ با فدراسیون های شانس مدال آغاز شود. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی المپیک وزارت ورزش بازی های المپیک تیم های ملی ژاپن تشکیل پارس کمیته بررسی پارس نیوز فدراسیون ها دو نفره برنامه های المپیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های سه‌گانه امروز چهارشنبه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری هشت کاندیدایی بودند که برای تصدی پست ریاست این فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند.

در این مجمع محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رییس انتخاب شد. همچنین حمید براتی یکرای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

کد خبر 6080784

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان