Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:52:59 GMT

جمعه تردد در چالوس یکطرفه است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۷۸۱

جمعه تردد در چالوس یکطرفه است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر تنها پدیده جوی گزارش شده در محورهای مواصلاتی کشور مه گرفتگی است، گفت:‌ هم اکنون شاهد مه‌گرفتگی در اکثر محورهای استان کرمانشاه و محور رودسر-کلاچای در استان گیلان هستیم و در همین راستا به شهروندان توصیه می‌شود موارد ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار کرد: محورهای اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،  دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز،  املش - اتاق‌ور محدوده پل کیازنی و پونل - خلخال در استان گیلان،  همدان - تویسرکان در استان همدان،  سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد،  محور فرعی سرو آباد - پاوه در استان کردستان،  تنکابن فرعی توکله در استان مازندران، ‌ چمستان فرعی در کاپی در استان مازندران،  امیدیه دیلم در استان خوزستان،  ایلام -مهران در محدوده مهران در استان ایلام مسدود هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا درباره ترافیک در ورودی شهر تهران نیز گفت:‌ شاهد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس،  باند جنوبی آزادراه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک هستیم. ترافیک محور شهریار - تهران نیز پر حجم گزارش شده است.  

وی در پایان افزود: روز جمعه تردد در محور چالوس به صورت یکطرفه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک محورهای مواصلاتی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال