Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع آگاه در هیأت بین المللی نظارت بر مدیریت حرمین شریفین با انتقاد از عملکرد وزارت حج و عمره عربستان تاکید کرد که این وزارتخانه به شدت دچار فساد مالی و اداری شده است.

این منابع تصریح کردند: اختاپوس فساد به طرز شدیدی در وزارت حج و عمره عربستان رخنه کرده به نحوی که برخورد فریبکارانه همراه با دروغ و تقلب این وزارتخانه با حجاج و عمره گذاران سراسر جهان غیرقابل باور است و افراد بسیاری در معرض اخاذی مالی و سیاسی توسط این نهاد سعودی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته این منابع، فساد مالی و اداری در وزارتخانه مذکور به حدی رسیده که کارمندان و حتی خود مردم عربستان درباره آن سخن می گویند.

این منابع که نامشان فاش نشده گفتند: به عنوان نمونه «ماجد پاشا» تنها به این دلیل که اینکه داماد وزیر حج و عمره عربستان بود، بدون اینکه تخصص یا تجربه ای داشته باشد، مدتی معاون وزیر و رئیس دفتر وی در مکه مکرمه بود.

بنابر گفته این منابع، فساد اداری و اخذ رشوه به کاری روتین در وزارت حج و عمره عربستان تبدیل شده که پس از نفت، یکی از مهمترین منابع درآمد دولت ریاض به شمار می رود. این در حالی است که دستگاه اطلاعات سعودی نیز در امور این وزارتخانه دخالت های زیادی می کند تا جایی که حق دارد بنا به دلایل شخصی یا سیاسی، مسلمانی را از ورود به این کشور برای ادای مناسک حج یا عمره منع کند.

مقر هیات بین المللی نظارت بر چگونگی مدیریت عربستان بر حرمین شریفین و اماکن مقدس در کشور مالزی قرار دارد و در اولین بیانیه خود تصریح کرد که تلاش می کند تا از سوء استفاده از اراضی مقدس برای اهداف سیاسی جلوگیری کند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که به ریاست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد، برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به شناسایی و وصول منابع مالی و همچنین روش‌های کاهش هزینه‌های غیر ضرور و مدیریت هزینه‌ها ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه بر ضرورت تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مردم  استان و افزایش رضایتمندی آنان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم