Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها یک هفته پس از این که یکی از مؤسسان شرکت شیائومی اعلام کرد این شرکت قصد دارد یک گوشی هوشمند با دوربین 48 مگاپیکسلی تولید کند، کمی اطلاعات دیگر از این شرکت هم در فضای مجازی برای علاقمندان به محصولات این تولیدکننده چینی به اشتراک گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیائومی در حال آماده کردن گوشی Play جدید خود است و آن را 24 دسامبر (3 دی) معرفی خواهد کرد.

این اطلاعات از طریق یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo به دست آمده که اعلام کرده شیائومی قصد برگزاری یک رویداد در تاریخ بین 17 تا 26 دسامبر را دارد و بهترین زمان هم برای آن شب کریسمس خواهد بود. اگرچه این منبع هیچ نامی از شیائومی Play به میان نیاورده، به نظر می‌رسد این گوشی برای مخاطبان جوان‌تر و هر کس دیگری که به گوشی‌های هوشمند گیمینگ علاقه دارد، هدفگذاری شده است.

از آنجایی که شیائومی امسال گوشی گیمینگ خود را به نام Black Shark Helo معرف کرده، به نظر می‌رسد تولید این گوشی هوشمند جوابی به شرکت هوآوی برای تولید گوشی Honor Play باشد. برخی منابع چینی ادعا کرده‌اند که این گوشی می‌تواند جایگزین Pocophone F1 باشد. این گوشی می‌تواند قیمت کم Poccophone F1 و پردازنده قدرتمند و باکیفیت آن را داشته باشد که در حال حاضر در جهان بیش از 700 هزار نسخه به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: ایسوس گوشی جدید خود را ۱۱ دسامبر معرفی می‌کند

انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی 24 دسامبر معرفی خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی (چرخش قلم و سخن در سیر تاریخ) با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران سالن حکمت برگزار شد.در این نشستِ تخصصی عباس سلیمی نمین، حجت الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره)، حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موسی حقانی رئیس موسسه تاریخ معاصر ایران و رضا پور حسین رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074371 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس