Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@15:46:25 GMT

روند ورود هواپیما به کشور تسهیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۹۹۷

روند ورود هواپیما به کشور تسهیل می‌شود

علی عابدزاده از تسهیل روند ورود هواپیما به کشور خبر داد و گفت:‌ بازار حمل‌ونقل هوایی ایران به‌دلیل گستردگی هم‌اکنون نیازمند ۵۰۰ فروند هواپیماست.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، علی عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که "تعداد هواپیمایی که در ناوگان هوایی داریم کافی نیست"، اظهار کرد: به همین دلیل نمی‌توانیم به تمام شهرهای کشور پرواز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز این‌که "هم‌اکنون حدود ۱۵۰ فروند انواع هواپیما در ناوگان هوایی مسافری داریم"، تصریح کرد:‌ با توجه به شبکه پروازی گسترده داخلی و خارجی این تعداد باید افزایش یابد.

وی در خصوص خرید هواپیما نیز تصریح کرد:‌ شرکت هواپیمایی هواپیمایی پیشنهاداتی برای خرید هواپیما دارند و ما هم تلاش می‌کنیم به‌لحاظ مقرراتی تسهیلاتی ایجاد کنیم تا هواپیما را به‌راحتی به کشور وارد کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به بازار بسیار بزرگ ایران، هم‌اکنون نیازمند ۵۰۰ فروند هواپیما هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مسافران معاون وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست