Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنب و جوش جهادگران در مناطق محروم نه تنها غبار محرومیت را از چهره آن برمی دارد بلکه بارقه های امید را در دل کودکان و نوجوانان بشاگردی روشن می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان با هدف توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در میان جوانان و ایجاد امید در بین مردم از فلسفه های وجودی گروه های جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان و دانشجویان بسیجی با انجام فعالیت در زمینه های مختلفی نظیر عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در مناطق محروم خدمات گسترده ای را به اهالی این مناطق ارائه می دهند.

درهر کجای این سرزمین هرگاه نام بشاگرد را می شنویم محرومیت اولین گزینه ای است که به اذهان خطور می کند و در حقیقت می توان گفت محرومیت بشاگرد زبان زد خاص و عام در کشور  است.

تاکنون گروه های جهادی مختلف استان هرمزگان و حتی برون استانی به این شهرستان اعزام شده اند با وجود ارائه خدمات بیشمار توسط گروه های جهادی دانش آموزی و دانشجویی اما این منطقه همچنان در صدر محرومیت کشور قرار دارد.

 

جهادگران پیشگام در امر محرومیت زدایی

محسن زارعی، مسئول گروه جهادی شهید زارعی بلبل آباد بشاگرد در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه گروه های جهادی از ابتدای شکل گیری پیشگام در امر محرومیت زدایی است، اظهار کرد: این گروه جهادی در زمینه های مختلفی نظیر عمرانی،فرهنگی و.... همیشه در راستای محرومیت زدایی اقدامات موثری را انجام داده است.

وی با اشاره به تامین کمک هرینه ماهانه بسته های مواد غذایی نیازمندان تصریح کرد: توزیع۱۵۰ کیسه آرد و۸۵۰ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان در منطقه بشاگرد از فعالیت های گروه های جهادی در بشاگرد است.

زارعی با اشاره به فعالیت های عمرانی جهادگران اظهار کرد: احداث خوابگاه مدرسه راهنمایی شهرک مطهر بشاگرد در سال۱۳۹۶،ساخت 30 عدد سرویس بهداشتی و حمام در قالب اردوی جهادی 10روزه در سلاس باباجانی کرمانشاه در سال 97 از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

وی افزود: راه اندازی صندوق قرض الحسنه کارگشایی مشاغل کوچک خانگی و احداث سیل بند های کشاورزی و کمک در ساخت منازل مسکونی از فعالیت های اردوی جهادی در بشاگرد هستند.

مسئول گروه جهادی شهید زارعی بلبل آباد با اشاره به فعالیت  اخیر جهادگران در بشاگرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر هماهنگی لازم برای آغاز عملیات اجرایی احداث حسینیه روستای بلبل آباد بشاگرد انجام شده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان