Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-09@00:27:39 GMT

افتتاح دو گرمخانه در پایتخت ، بزودی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۳۰۷۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، نجم الدین محمدی در بازدید از گرمخانه خاوران در جمع خبرنگاران با اشاره به رضایت همسایگان گرمخانه‌ها از حضور افراد معتاد در محله خود، گفت: به زودی در نزدیکی محل زندگی خودم هم گرمخانه ایجاد خواهیم کرد و با افتتاح دو گرمخانه دیگر تعداد گرمخانه ها به 19 گرمخانه افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ساکنان محله خاوران در رابطه با نگهداری افراد معتاد در محل زندگی‌شان رضایت دارند و دیگر شرایط جامعه مانند گذشته نیست که افراد معتاد را طرد کنند، وقتی از همسایگان گرمخانه‌ای در فرحزاد پرسیدم که آیا ایجاد گرمخانه در محل سکونتتان برای شما مزاحمت ایجاد کرده است، گفتند نه تنها مزاحمت نداشته بلکه از دیدن ساماندهی آن‌ها خوشحال هم می‌شویم.
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به اینکه آیا در محله سکونت خود هم اقدام به ایجاد گرمخانه و محل نگهداری معتادان خواهید کرد، گفت: با کمال میل این کار را انجام می‌دهم و به زودی در محله سعادت آباد که محل زندگی خودم هست گرمخانه‌ای به منظور جمع آوری و نگهداری افراد معتاد و کارتن خواب دایر خواهم کرد.
محمدی افزود: در حال حاضر ظرفیت گرمخانه ها 2 هزار نفر است که در روزهای سرد سال با ایجاد کف خابی برای کارتن خوابها ظرفیت پذیرش به 4 هزار نفر نیز خواهد رسید.
وی تصریح کرد: برای جمع آوری کارتن خواب ها 35 گشت شبانه روزی داریم که در روزهای سرد سال این تعداد افزایش می یابد و در صددیم که ظرفیت گرمخانه ها راکم کنیم اما تعداد آنها را افزایش دهیم و باید در 22 منطقه پایتخت گرمخانه وجود داشته باشد.
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد : باید برای بهبود کارتن خواب ها به نقش و وظایف مان عمل کنیم و متولی اصلی آسیب های اجتماعی فرمانداری است و ما فقط وظیفه داریم جمع آوری کنیم و نگهداری بر عهده ما نیست اما شهرداری به وظایف خودش فراتر عمل کرده ونگهداری بی خانمان ها رانیز برعهده گرفته وما تنها دو مرکز شبانه روزی در لویزان و اسلامشهر داریم و درصددیم کیفیت زندگی کارتن خواب ها را بهبود ببخشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح گرمخانه تهران شهرداري خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد

ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد.

به گزارش بنکر، اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.

در این بازار موارد افزایش ریسکی وجود دارد که نباید انجام داد که به طور خلاصه در زیر به آن اشاره شده است:

تک سهم شدن تشکیل درصد زیادی از سبد سهام از یک یا دو صنعت خاص تشکیل درصد زیادی از سبد سهام از نمادهای بازار پایه خرید سهم با حجم معاملات پایین خرید سهم با زیان انباشته زیاد خرید سهم در روند نزولی و کف سازی نشده فروش سهم پس از افت زیاد نگهداری سهم به امید کسب سود افزونتر و بدون پشتوانه تحلیلی تعصب در نگهداری سهم طمع در کسب سود بیشتر وارد صف های خرید فروش هیجانی شدن خرید و فروش بدون تحلیل قبلی خرید و فروش بر اساس سیگنال کانال ها و بدون مشاوره و تحلیل شخصی کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قتل کارتن‌خواب‌ طرد شده در پاتوق معتادان نظام‌آباد
  • راهنمای حمل بین‌المللی بارهای شکننده و حساس
  • ۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد
  • ردپای زن معتاد در قتل شوهر خواهرش
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟