Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@19:52:02 GMT

درپی درگیری با اشرار یک پلیس شهید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۳۱۱۶

پپبر اثر درگیری یگان تکاوری بم با اشرار مسلح در شهرستان ریگان یک نفر شهید و یک مامور دیگر نیز مجروح شد.

به گزارش صدای ایران یگان تکاوری ۱۱۴ بم حدود ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در حال گشت‌زنی در محورهای فرعی و مواصلاتی ریگان بود که به یک دستگاه خودرو از قاچاقیان و اشرار مسلح برخورد کرده که منجر به درگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در درگیری مسلحانه یگان تکاوری بم با اشرار مسلح، یک نفر شهید و یک مامور دیگر نیز مجروح شده است. استوار امین افشاری از نیروهای یگان تکاوری ۱۱۴ بم پلیس کرمان در درگیری با اشرار به شهادت رسید و سرباز محمدحسین سلجوقی نیز مجروح شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ناجا اشرار درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل