Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : تبدیل وضعیت تعدادی از اعضا هیات علمی که پیشتر با مشکل روبرو شده بود، تعیین تکلیف شد.

علی کاظمی باباحیدری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : در دیداری که با معاون دانشگاه پیام نور کشور صورت گرفت، مشکلات تبدیل وضعیت تعدادی از اعضا هیات علمی این دانشگاه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، معاون دانشگاه پیام نور نیز اعلام کرد این روند در حال اجرا است و بزودی بخشی از این اعضا تبدیل وضعیت می شوند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان موگویی در مجلس شورای اسلامی افزود: به احتمال فراوان در مرحله نخست تبدیل بیش از 400 نفر وضعیت اعضا هیات علمی این دانشگاه انجام می شود.
کاظمی یادآور شد: این روند در سفر اعضا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری پیگیری شد و سفر این اعضا به استان سرآغاز پیگیری این مساله مهم بود.
به گفته وی، دانشگاه پیام نور کشور همچنین با اختصاص 10میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه پیام نور شهرهای مختلف استان موافق کرد.
به گزارش ایرنا، پیشتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 894 نفر از کارکنان علمی دانشگاه خبر داد و افزود: با مساعدت و همراهی مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی، 894 همکار علمی که از سال 1384 با عناوینی همچون پیمانی مشروط، دستیار علمی و قراردادی در دانشگاه جذب شده بودند، در یکسال گذشته تعیین تکلیف شدند.
دکتر زمانی ساماندهی نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سیاست های دانشگاه عنوان کرد و در تشریح جزئیات وضعیت رسیدگی به پرونده تبدیل وضعیت کارکنان علمی گفت: از مجموع 894 پرونده متقاضی عضویت هیات علمی دانشگاه پیام نور، موضوع پیمانی شدن 412 پرونده مورد موافقت قرار گرفته و احکام بخش زیادی از آنها صادر شده و بقیه نیز در حال صدور است .
دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور است که در تمامی استانهای ایران دارای مرکز آموزشی و واحد دانشگاهی است.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي مجلس پيام نور آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی
  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد