Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرورزاده گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس به عنوان یک نهاد مردمی به میدان آمده تا با دلگرمی حضور فعال مردم در بحث آبادانی روستای خود، تلاش کند با همسو کردن مجموعه های نیک اندیش بتواند به کمک مردم منطقه بشتابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نورآباد ممسنی، «سیدمجتبی سرورزاده» امروز (چهارشنبه 21 آذر) در دیدار با فرماندار و بخشدار مرکزی «نورآباد ممسنی» و دهیاران دهستان «جوزار» که برای بررسی مشکلات و اتخاذ تصمیمات راهبری در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های قرارگاه در دهستان جامعه هدف برگزار شد، گفت: کمک های خیرین و مجموعه های نیک اندیش می تواند مایه به حرکت درآوردن بیشتر مردم شود وگرنه در قبال حضور ارزشمند آنان در صحنه آبادانی زیستگاه شان، بسیار ناچیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس با قدردانی از همراهی بی دریغ و فعالانه فرماندار شهرستان نورآباد ممسنی و بخشدار مرکزی آن شهرستان با قرارگاه و کمک های ایشان در به ثمر نشستن اهداف مقدس این مجموعه برای خدمت رسانی به مردم شریف منطقه، تاکید کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس به عنوان یک نهاد مردمی به میدان آمده تا با دلگرمی حضور فعال مردم در بحث آبادانی روستای خود، تلاش کند با همسو کردن مجموعه های نیک اندیش بتواند کمک هایی را جمع آوری کرده و به کمک مردم پر تلاش منطقه بشتابد.

 

سرورزاده در ادامه از دهیاران خواست که ضمن همراهی مضاعف با قرارگاه، تلاش کنند با میانجیگری میان برخی روستاهای دارای مشکلات اجتماعی، مشکلات را حل کرده تا خدمت رسانی بتواند اثربخش تر باشد.

 

وی، هدف قرارگاه را رساندن وضعیت فعلی روستاها را به کمال فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: کارگروه های پنج گانه دیگر قرارگاه هم به میدان آمده اند تا همزمان با آماده شدن زیرساخت های عمرانی، در مسیر تعلیم و تربیت، بهداشت، سلامت، اشتغال و معیشت گام نهاده و نتیجه آن رسیدن به کمال فرهنگی و اجتماعی شود و این مردم شهید پرور و انقلابی هم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آن دلگرم تر از گذشته شوند.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس ابراز امیدواری کرد: با حضور فعال دهیاران و مردم عزیز دهستان، چهلمین سال تولد انقلاب را با بهره برداری از پروژه های مختلف در دهستان، به جشن بنشینیم.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي بیرجند بازدید بندرعباس روزنامه استان بوشهر دفاع مقدس خراسان جنوبی هرمزگان فرمانداری ممسنی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان قائدی افزود: همزمانی نخستین سالگرد خانه طراحان فیروزه‌ای با ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به فال نیک می‌گیریم و از همه اساتید بزرگوار هنر گرافیک و طراحی که کمک حال خانه طراحان حوزه هنری هستند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی یاد آور شد: پرورش و شناسایی هنرمندان خوب طراح و گرافیست یکی از جدی ترین اهداف تشکیل خانه طراحان حوزه هنری استان است تا بتواند با پرورش هنرمندان متعهد، با زبان هنر دغدغه مردم را در زمینه‌های مختلف به درستی مطرح کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بر لزوم برگزاری دورهمی های خانه طراحان در دیگر نقاط استان تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم زمینه‌ای فراهم کنیم که نشست‌های ماهانه خانه طراحان حوزه هنری در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار شود چرا که استان چهارمحال و بختیاری سرشار از هنرمندان نخبه و استعدادهای بسیار هنری است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز درباره این نشست گفت: چهاردهمین نشست خانه طراحان با حضور کریم منزوی، علیرضا رضایی، صادق صدری نژاد و قاسم رشیدی از طراحان و اساتید رشته گرافیک در نگارخانه چراغ جادو همزمان با روز معلم برگزار شد.

احمد رضا باقری افزود: در این نشست که با عنوان مناظره گرافیکی نام گذاری شده بود اساتید این رشته در رابطه با شاکله‌های مهم طراحی گرافیک، افزایش کاربری رشته گرافیک در دانشگاه‌ها، چگونگی گرافیک در حوزه بازار کار و تجارت، ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در گرافیک، بحث و گفتگو کردند.

باقری یاد آور شد نشست‌های خانه طراحان حوزه هنری با هدف ارتقا سطح علمی هنر جویان این رشته و همچنین تولید آثار فاخر هنری به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهاردهمین پاتوق فیروزه‌ای خانه طراحان حوزه هنری، جشن روز معلم و سالگرد تشکیل خانه طراحان حوزه هنری با حضور اساتید و هنرمندان گرافیک و تصویر ساز استان برگزار شد.

کد خبر 6095547

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها