Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  پس از اجرای قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان، وزارت ورزش اقدام به انتخاب سرپرست برای فدراسیون‌هایی کرد که رؤسای آنها بازنشسته بودند اما در یکی از این فدراسیون‌ها انتخابی صورت گرفت که حرف‌وحدیث‌های زیادی در پی داشت.

وزارت ورزش در یکی از فدراسیون‌ها فردی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد که دارای سوابق امنیتی بوده و چند سال پیش به دلیل همین مسائل از سوی نهادهای ذی‌صلاح، رد صلاحیت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد حواشی دیگری هم داشته و  همین موضوع باعث شد که نهادهای نظارتی و امنیتی به وزیر ورزش در این باره نامه‌ای ارسال کنند و نسبت به انتخاب این فرد به مسعود سلطانی‌فر تذکر دهند. وزارت ورزش اما بدون توجه به این نامه مهم، مراسم معارفه این فرد را برگزار کرد. اکنون خبر می‌رسد که این موضوع ممکن است تبعات سنگینی برای وزارت ورزش، این فدراسیون و سرپرست آن داشته باشد.

اینکه چرا وزارت ورزش و در رأس آن وزیر ورزش نسبت به چنین موضوع مهمی بی‌تفاوت بوده و آن را نادیده گرفته‌اند جای سؤال دارد و باید پرسید تبعات این بی‌توجهی برعهده چه کسی خواهد بود؟

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قانون وزارت ورزش معارفه انتخاب پارس فدراسیون سرپرست هشدارهای وزیر ورزش پارس نیوز نهادهای امنیتی بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت تداوم اجرای طرح جمع آوری و بازگردانی اتباع غیر مجاز در شهرستان بهارستان با حضور نماینده اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نمایندگان ارگان های متولی در فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.

با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نهادهای امنیتی و انتظامی، اتباع غیرمجاز جمع آوری شده در این طرح، جهت بازگردانی به کشورهای مبدا، به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده می شوند.

از جمله مصوبات مهم این نشست می توان به ممنوعیت به کار گیری اتباع غیر مجاز در اصناف، تولیدی ها و کارگاه های ساختمانی، همکاری حداکثری ادارات و نهادهای متولی در این طرح و برخورد جدی با متخلفین توسط دستگاه های امنیتی،انتظامی و قضائی می توان اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش