Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر مهدوی، کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان به  دوره آموزشی ویژه مبلغان بومی و مستقر بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود:نخستین دوره در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان ملایر برگزار شد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مبلغان امامزادگان در راستای ترویج فرهنگ وقف خبر داد و گفت: این طرح در2 مرحله اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه نخستین مرحله از طرح آموزشی مبلغان بومی و مستقر امامزادگان و بقاع متبرکه در ملایر برگزار شد، افزود: پنج‌شنبه هفته گذشته این مرحله را ویژه 52 تن از مبلغان بقاع شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان برگزار کردیم.

وی به حضور 4 نفر از اساتید حوزه علمیه در طرح آموزش مبلغان بومی و مستقر امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان ملایراشاره کرد و اظهار داشت: این طرح را در قالب 2 کلاس 8 ساعته در نظر گرفتیم.

کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه  مرحله دوم طرح آموزشی مبلغان بومی و مستقر امامزادگان و بقاع متبرکه طی دی ماه امسال برگزار می شود،ادامه داد:طرح ویژه مبلغان مستقر و بومی امامزادگان شهر‌های همدان، بهار و اسدآباد و کبودراهنگ در همدان برگزار می‌شود و در پایان دوره‌ نیز به مبلغان گواهی‌نامه معتبر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ب

دوره آموزشی ویژه مبلغان بقاع متبرکه همدان برگزار می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبلغ سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک