Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@12:41:13 GMT

252 پروژه محرومیت‌زدایی؛ هدیه رهبری به مردم زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۳۵۶۷

252 پروژه محرومیت‌زدایی؛ هدیه رهبری به مردم زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، تعداد 252 پروژه محرومیت‌زدایی، هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم زاهدان، امروز، چهارشنبه 21 آذرماه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
شهرام اسکندری‌نسب، معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در این خصوص بیان کرد: هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم استان‌های جنوب شرقی کشور، دو هزار و 121 پروژه محرومیت زدایی است که از این میان، 252 پروژه سهم شهرستان زاهدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، شامل احداث و تکمیل مدرسه، احیاء قنات، تجهیز چاه کشاورزی، احداث و مرمت خانه محروم، احداث سرویس بهداشتی و حمام، احداث کارگاه خیاطی و بلدرچین، احداث و تکمیل مسجد می‌شود.
معاون اقتصادی قرارگاه قدس جنوب شرق اظهار کرد: ساخت 43 مدرسه در سراوان، ایرانشهر، چابهار، زابل و زاهدان، مرمت و بازسازی 41 مدرسه در ایرانشهر، زابل، زاهدان، سراوان و جنوب کرمان، احداث 792 مسکن مددجویان کمیته امداد، احداث72 خانه ویژه محرومینی که تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند، مرمت 413 خانه محروم، احداث 137 سرویس بهداشتی و حمام جهت منازل محرومین از جمله اقدامات صورت گرفته است.
اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه بیکاری یکی از معضلات بزرگ استان است، افزود: از سال 88 تاکنون 9 هزار و 228 پروژه اشتغال‌زایی در استان افتتاح و برای 26 هزار و 920 نفر اشتغال به صورت کارگر فصلی و هشت هزار و 999 نفر نیز اشتغال به صورت دائم ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا پروژه محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد