Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کیومرث محرابی، مدیر تیم‌های کشتی بیمه رازی گفت: اگر به دنبال قهرمانی در جهان نبودیم قطعا تیمداری نمی‌کردیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمان می‌شویم.

کیومرث محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت تیم‌ کشتی آزاد بیمه رازی برای حضور در لیگ جهانی اظهار داشت: تیم خوبی بستیم و چند ملی‌پوش مطرح ایران و همین طور 2 کشتی گیر نامدار روس را به تیم اضافه کردیم و هدف ما هم قهرمانی در لیگ جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر به دنبال قهرمانی در جهان نبودیم قطعا تیمداری نمی‌کردیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمان می‌شویم. تا الان حضور تیم‌هایی از گرجستان، مجارستان، ترکیه، قرقیزستان، هندوستان، اوکراین و تیم ستارگان ساری در لیگ جهانی قطعی شده و شاید سوریه هم در این رقابت‌ها شرکت کند.

مدیر تیم‌های بیمه رازی در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی و کشتی‌گیران بیمه رازی در بهزسیتی نوشیروان در بابل حاضر شدند و با اعضای این مرکز دیدار کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم بیمه رازی میزان لیگ جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند

باشگاه مس رفسنجان با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان فعالیت خود را در رشته سوارکاری آغاز می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم باتوجه به سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

در جلسه‌ای که صبح امروز بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رئیس و اعضای هیئت سوارکاری شهرستان برگزار شد، مقرر شد رشته بومی سوارکاری در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!