Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حاشیه این مانور با اعلام این خبر افزود: مانور آمادگی در برابر زلزله به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و به منظور آماده سازی و پیشگیری از خسارات مختلف زلزله به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل در خوابگاه دانشجویی شهید رحیمی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مانور دانشجویان با مهارت های اصول پناه گیری و تخلیه اضطراری در زمان وقوع زلزله به صورت علمی آشنا شدند، افزود: دانشجویان به مدت 3 روز قبل از مانور آموزش های لازم  در خصوص نحوه پناه گیری و تخلیه اضطراری را فرا گرفته بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد، این مانور با حضور 300 نفر از دانشجویان خوابگاه و مشارکت عوامل هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی اجرا شد.

معبودی با بیان اینکه هدف از انجام مانور افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت دانشجویان و تبادل مهارت های آموزشی به صورت علمی و عملی است افزود: با آموزش می توان گامی در جهت آماده سازی و پیشگیری از خسارات ناشی از حوادث برداشت.

انتهای پیام/ح

مانور افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت دانشجویان در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مانور زلزله دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج گفت: در این اردو ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: کاشت درخت و برگزاری کلاس‌های درسی، آموزش کامپیوتر، سفالگری، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها بود.
روستای درغک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تجمع دانشجویان و مردم اردبیل در محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در شفای غزه
  • آمادگی کامل گیلان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول