Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین عذاب‌ها این است که مطالبات مردم بر زمین بماند گفت: مطالبه‌گری کار نماینده است و از این جهت کار نمایندگان همانند کار رسانه‌ها است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی در دیدار با مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: اینکه راه، جاده و پرواز استان مشکل دارد برای همگان روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ابزاری که دست نمایندگان است حوزه قانون‌گذاری و بحث نظارت است افزود: در حوزه قانون‌گذاری نمایندگان دوره قبل و نمایندگان کنونی زحمات بسیاری کشیده‌اند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل اجرا و کار در دست نمایندگان نیست بیان کرد: بلکه اقداماتی که یک نماینده در بحث مشکلات استان می‌تواند انجام دهد شامل قانون‌گذاری، مذاکره، تذکر و از این قبیل است.

عبادی گفت: در بحث جاده بیرجند- قاین نمایندگان دوره‌های قبل، نمایندگان کنونی تلاش کرده و نمایندگان آینده نیز تلاش خواهند کرد تا به سرانجام برسد و در بحث راه آهن نیز برای قانون‌گذاری دوره قبل نیز ردیفی گذاشته شد و جلسات متعددی را برگزار کردیم و از محل صندوق توسعه در مجلس مصوب شد که می‌توان تسهیلاتی برای این منظور برداشت و به عنوان وام به سرمایه‌گذار خصوصی داد تا طرح اجرا شود و در این راستا تمام راه‌ها را باز کردیم اما کسی می‌خواهد که باید طرح را اجرا کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسانه‌ها زمانی می‌توانند بیشترین کمک را به مسئولان اجرایی انجام دهند که تمام کار را بر دوش کسی بگذارند که پیگیر و کننده کار است.

عبادی اظهار داشت: در سال 92 برای انتقال آب برای فلات ایران ردیف مطالعه و اجرا گذاشته شد اما چه کسی باید اجرا کند؟ در بحث پروازها نیز تاکنون جلسات بسیاری را برگزار کردیم.

اعضای شورای شهر بوشهر پاسخگوی مطالبات مردم هستندادامه پیگیری تسنیم؛ بررسی مطالبات مردم برای اراضی سد سیمرهتبریز| آل هاشم:رسانه ملی مشکلات و مطالبات مردم را بیان کند

وی گفت: یکی از بزرگترین عذاب‌ها این است که مطالبات مردم بر زمین بماند و مطالبه‌گری کار نماینده است و از این جهت کار نمایندگان همانند کار رسانه‌ها است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتصابات نیز استانداران را نمایندگان مجلس انتخاب نمی‌کنند بلکه دولت انتخاب می‌کند و در این راستا چندین استاندار بومی را معرفی کردیم اما دولت استاندار غیر بومی را برای استان انتخاب کرد.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیانی: برای فرونشست چاره ای نشود، باید اصفهان را ترک کنیم!

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار کرد: خود را نماینده همه مردم می دانم و با تخریب و توهین به مردم و به خصوص جوانان و به طور کلی هیچ نوع تخریب شخصیتی موافق نیستم.

وی اضافه کرد: اگر نماینده در هر حوزه ای تخریب شود، سودی عاید کسی نخواهد شد اما اگر همه با هم همدل و یکرای باشیم خواهیم توانست گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اصفهان تنها با همدلی همه نمایندگان مردم رفع می شود، گفت: نمایندگان اصفهان باید ید واحد باشند تا مشکلات رفع شود، بر این اساس از همه می خواهم اگر در رفتارهای بنده ضعفهایی هست به شخص خودم انتقال دهید و تخریب نکنید، به هیچ کس توهین نشود تا با یکرنگی مشکلات اصفهان را رفع کنیم.

فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده است

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عدم احیای زاینده رود که موجب خالی شدن آبخوان های دشت اصفهان شده است، مهم ترین مشکلات اقتصادی اجتماعی و محیط زیستی را برای اصفهان به همراه داشته است، تاکید کرد: اکنون فرونشست در اصفهان به مرحله ای بسیار خطرناک رسیده است به نوعی که اگر در طول هفت یا هشت سال آینده نتوانیم کاری برای احیای آبخوان های اصفهان انجام بدهیم، این تمدن باقی نخواد ماند.

طغیانی ادامه داد: در حقیقت همه ما باید در چنین شرایطی اصفهان را ترک کنیم و این شهر دیگر قابل سکونت نخواهد بود.

خشکی زاینده رود فقط مشکل کشاورزان و شرق اصفهان نیست

وی با بیان اینکه مشکل زاینده رود تنها مسئله شرق اصفهان و کشاورزان نیست بلکه کل دشت اصفهان به خاطر خشکی رودخانه فلات مرکزی ایران در خطر فرونشست قرار دارد، تاکید کرد: در دوره قبلی مجلس تلاش کردم تا فریاد زاینده رود ومردم عزیز و کشاورزان این استان باشم، و در این دوره نیز، نمایندگان اصفهان باید همدل و هم رای باشند تا مشکلات به ویژه خشکی زاینده رود رفع شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888516

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • اصفهان تخلیه می‌شود؛ تنها ۸ سال فرصت داریم
  • طغیانی: برای فرونشست چاره ای نشود، باید اصفهان را ترک کنیم!
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند