Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:04:47 GMT

هری کین: از نتیجه دیگر بازی اطلاعی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۳۹۱۸

هری کین: از نتیجه دیگر بازی اطلاعی نداشتیم

هری کین، مهاجم تاتنهام پس از تساوی مقابل بارسا و صعود به دور بعد چمپیونزلیگ تاکید کرد که از نتیجه دیدار اینتر – آیندهوون مطلع نبودند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پوچتینو شب گذشته در خانه بارسلونا به مصاف این تیم رفتند و با نتیجه 1-1 به تساوی دست پیدا کردند. در آن سو، اینتر نیز میزبان آیندهوون بود و با تساوی 1-1 مقابل این تیم، در نهایت این تاتنهام بود که راهی دور بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دقیقه 73، با وجود شکست اینتر و تاتنهام مقابل رقبا، این تاتنهام بود که به دور بعد صعود می‌کرد ولی ایکاردی توانست بازی را به تساوی بکشاند و بدین ترتیب اینتر راهی دور بعد می‌شد. سرانجام لوکاس مورا در دقیقه 85 گل تساوی بخش تاتنهام را زد تا این اسپرز باشد که به دور بعد صعود می‌کند. حال هری کین مدعی شد که آنها از نتیجه دیگر بازی مطلع نبودند.

 

 

 

 

او گفت:" بازی خیلی سختی بود ولی روحیه ما عالی بود. وقتی صدای هواداران را شنیدم متوجه شدم که صعود کردیم، آنها سر و صدای بسیاری انجام دادند و فوق العاده بود. ما از نتیجه اینتر – آیندهوون مطلع نبودیم. حداقل شایسته تساوی بودیم و خوشبختانه به دور بعد صعود کردیم. برای پیروزی به میدان رفتیم و از آیندهوون برای نتیجه مساوی متشکریم. کسب مساوی در خانه بارسا نتیجه خیلی خوبی است."

 

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام نیز گفت:" بازی سختی برای ما بود زیرا همان ابتدای بازی گل خوردیم. ولی طبق برنامه هایمان پیش رفتیم و نمایش خوبی داشتیم. پیروز نشدیم ولی به دور بعد صعود کردیم و این مهم ترین چیز است."

تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

طرفداری | اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی