Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله تروریستی یک فرد مسلح به بازار کریسمس در شهر استراسبورگ فرانسه. در این حمله 4 نفر کشته و 8 نفر زخمی شدند./ خبرگزاری آلمان دیدار "چاک شومر" و" نانسی پلوسی" رهبران دموکرات‌های کنگره آمریکا با ترامپ در کاخ سفید/CNP و رویترز "ساعت یخی" آب می رود. اثری برای توجه دادن به بحران گرمایش جهانی. اثر هنری ساخته شده توسط یک هنرمند از 24 تکه یخ بزرگ از "گرینلند" در لندن/PA و گاردین تظاهرات دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان فرانسوی در مرکز پاریس در اعتراض به دستگیری همقطارانشان در جریان اعتراضات اخیر علیه اصلاح نظام آموزشی جاده‌ای در استان شاندونگ چین/ شینهوا یخ زدن سریع آب گرم در یک منطقه بسیار سرد در چین راهب هندو در معبدی در سنگاپور کارکنان طرح واکسیناسیون فلج اطفال در قندهار افغانستان/EPA نزاع موافقان و مخالفان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا – برگزیت- در مقابل پارلمان بریتانیا در لندن/ رویترز تعمیر تورهای فلزی ماهیگیری در "شارجه" امارات متحده عربی/ گلف نیوز مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از مراسم اعطای نوبل صلح تا نخستین سالگرد شکست داعش در عراق

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود