Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عباس صالحی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با کوله بار با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از خادمین شهدا در استان خراسان رضوی گفت: این همایش روز جمعه 23 آذر ماه به منظور گردهمایی 3هزار خادم الشهدای استان خراسان رضوی و تجلیل از زحمات خادمین شهدای فعال که سالها در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مسیر شهدا تلاش نمودند، انجام می گیرد که در کنار برگزاری این همایش، کارگاه آموزشی برای خادمین شهدایی داریم که تازه در سایت خادم الشهدا ثبت نام نموده اند و نیاز به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه خادمین شهدا نقش اثرگذاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دارند، اظهار داشت: خادمین شهدا، در دوره های چند روزه و کاملا به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می کنند و اکثر موارد، تعداد متقاضی بیشتر از ظرفیت ماست و این عزیزان دوست دارند به نیت شهدا، به قدمگاه شهدا بروند و به زائران راهیان نور خدمت کنند.

صالحی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی این استان از بهمن ماه آغاز می شود، تصریح کرد: 4 هزار دانش آموز دختر و پسر استان خراسان جنوب از اوایل بهمن ماه و یک هزار دانشجو از 13 بهمن ماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند و می توانند قدمگاه شهدا را از نزدیک ببینند و با سیره شهدا آشناتر شوند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: در طول سال، طرح مهر درخشان رضوی نیز در استان خراسان رضوی برگزار می شود و از شهریور ماه تا به امروز، میزبان 20 هزار زائر بار اولی بودیم که به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام، وارد مشهد مقدس شده اند و در این دوره های سه روزه، ما از آنان میزبانی کرده ایم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد

وحید والی‌زاده مرادی در دیدار با خانواده شهید والامقام «رضا حسین بیگی» نخستین شهید ورزشکار لرستانی که به همراه سردار علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان انجام شد، بیان کرد: ورزشکاران ایرانی یکی از اقشاری بودند که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرز و بوم خود به جبهه‌های جنگ رفتند و برای سربلندی کشورمان از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج‌هزار و ۵۰۰ شهید ورزشکار در سطح کشور شناسایی شده‌اند، ادامه داد: جنگ تحمیلی واقعیت‌های فراوانی را به همه دنیا ثابت کرد و نشان داد مردم ایران در دفاع از وطن خود با کسی شوخی ندارند.

والی‌زاده مرادی اظهار کرد: از همه مهم‌تر اینکه تمامی اقشار جامعه در این دفاع مقدس نقش داشتند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند. اهالی ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبودند. در روز‌هایی که دشمن بعثی برای ضربه زدن به کشورمان هر کاری می‌کرد و با حمایت‌های غربی‌ها نقشه تصرف خاک ایران را در سر می‌پروراند، مردم ایران از همه قشر‌ها و با دیدگاه‌های مختلف برای دفاع از آب و خاکمان پا پیش گذاشتند و ورزشی‌ها نیز در این راه پابه‌پای دیگران قدم به عرصه گذاشتند.

وی به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و با بیان اینکه سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد، افزود: همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنها هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز همه موظفیم در برابر خون شهدا پاسخگو باشیم؛ کسی که مسئولیتی را پذیرفته است بیشتر باید مراقبت کند که در مسیر شهیدان حرکت کند.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگرانی که برای بقاء اسلام و انقلاب جانفشانی کردند، بر تداوم راه شهیدان و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

گفتنی است در این دیدار سرگرد علی بهرامی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی
  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند