Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@20:48:22 GMT

ایرج دانایی‌فرد درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۱۵۹

ایرج دانایی‌فرد، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به دلیل عارضه بیماری درگذشت.به گزارش بلاغ، ایرج دانایی‌فرد، بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان که مدتی به دلیل بیماری کبدی در بیمارستان بستری بود، در سن 68 سالگی درگذشت.

دانایی‌فرد متولد 20 اسفند 1329 در شهر تهران یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عضو تیم‌های تاج و عقاب و پاس بوده و در جام جهانی 1978 عضو تیم ملی فوتبال ایران و در بازی با اسکاتلند نیز زننده تنها گل تیم ایران بود. با این گل، نام ایرج دانایی‌فرد به عنوان اولین زننده گل ایران در تاریخ جام جهانی ثبت شد.

خبرگزاری تسنیم این ضایعه را به خانواده دانایی‌فرد و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال السد قطر که امین حزباوی را در اختیار دارد در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

پایگاه خبری «استاد الدوحة» قطر از تغییر سرمربی این تیم برای فصل آینده خبر داد و اعلام کرد: زلاتکو دالیچ جدی ترین گزینه مسؤولان السد برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

زلاتکو دالیچ از فصل ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد. وی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ با کرواسی به نایب‌قهرمانی این جام رسید و در جام جهانی ٢٠٢٢ با تیم کرواسی به مقام سومی دست یافت.

او در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم تجربه کار دارد و در فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳ همراه با الهلال نایب قهرمان لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شد. همچنین در سال ۲۰۱۴–۲۰۱۵ همراه با العین قهرمان لیگ امارات و در سال ۲۰۱۶ نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

کد خبر 6099666

دیگر خبرها

  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد