Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: دو ماه حقوق عقب افتاده کارکنان گروه ملی فولاد پرداخت شد و مواد اولیه مورد نیاز نیز از دو شب قبل به تدریج وارد این شرکت شده است.

وی افزود: پس از توافق با بانک، مجددا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید مواد اولیه از شرکت صنایع فولاد خوزستان از سوی بانک تخصیص داده شد و به تدریج این مواد وارد شرکت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
استاندار خوزستان با بیان اینکه با فروش محصولات شرکت گروه ملی فولاد، مواد اولیه مجدد خریداری خواهد شد، بیان کرد: خط تولید این کارخانه باید دوباره شروع به کار کند از این رو از کارگران این شرکت تقاضا داریم با برگشت به کار، به تولید شرکت گروه ملی فولاد کمک کنند.
 
استاندار خوزستان تأکید کرد: تمهیدات لازم برای تهیه مواد مورد نیاز خط تولید شرکت اندیشیده است.
 
شریعتی گفت: در خصوص شرکت فولاد اکسین و سهم۴۰ درصدی شرکت گروه ملی فولاد از این شرکت، روز گذشته در جلسه کمیسیون زیرگروه شورای امنیت ملی وزارت کشور که با حضور نمایندگان بخش خصوصی سازی و بانک ملی همراه بود، مقرر شد سهام شرکت گروه ملی در شرکت فولاد اکسین باقی بماند.
 
وی ادامه داد: در این خصوص تا ابتدای هفته آینده قسط نخست شرکت فولاد اکسین از طرف بانک ملی به بخش خصوصی سازی پرداخت و طبق تعهدهای داده شده، سه قسط باقی مانده تا سه سال آینده پرداخت خواهد شد تا ۴۰ درصد سهم شرکت گروه ملی در شرکت فولاد اکسین حفظ و تثبیت شود.

کد خبر 4483071

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی گروه ملی فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی